Jump to content
Annons

Darteis presenterar sig!

Recommended Posts

Darteis (oregistrerad)
Postat

Tänkte väl presentera mig.

Jag är en musikintresserad snubbe som även har bilar, datorer, teknik och träning som intressen, född -88 vilket gör mig nitton år ung i dagsläget.

Började syssla med musik lite mer seriöst för kanske ett halvår sedan, jag bestämde mig för att lära mig programmet fruityloops, inspierared av en kompis - kan han, kan jag var tankegången. Det visade sig inte helt enkelt med efter en vecka så började man komma igång litegranna och nu är det en av de saker som tar upp mest tid när jag sitter vid min dator.

I musikväg är jag väldigt bred. Men i regel är det mest elektronisk musik, typ techno, trance, hardstyle, house och minimal genrer. Annars så är 80-talet ganska uppskattat, även metal, hårdrock och rock.

vad gäller produktion så har jag egentligen inte släppt något men har planer på att göra det. Vill först och främst bli bättre och hitta en egen stil. Just nu så blir ena låten drum and bass och andra blir en cirkuslåt med psuedopolitisk text. Allting jag gör blir i alla fall något i egen väg verkar det som. Men jag gillar att producera D'n'B, House, Tehcno, Trance och hardstyle..

Här är även en bild på mig, Halloween när jag var sjutton år gammal. jag hade nog den bästa utklädnanden på den festen..

http://soldaten-victor.istheshit.net/

Annars så kan jag väl säga att jag är öppe för sammarbeten och gillar experimentation.. Så om du bor i jönköping och vill göra något jointproject säg till bara!

EOM

Annons
SkylarkDiamond (oregistrerad)
Postat

Gah, vilken läskig utklädnad. Såret i pannan ser så verklighetstroget ut! 😠

Som sagt, trevligt med Jkpg-folk som omväxling. Vill du göra något metal/hårdrocksprojekt så är det bara att hojta till. 😆

Darteis (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Gah, vilken läskig utklädnad. Såret i pannan ser så verklighetstroget ut! 😄

Som sagt, trevligt med Jkpg-folk som omväxling. Vill du göra något metal/hårdrocksprojekt så är det bara att hojta till. 😄

Den där utkllädnaden fick jag faktiskt till med något kit för 25-50 kr från någonleksaksbutik, man bygger upp en vaxkrater och sminkar.. Hehe.

Det kanske skulle vara kul, vi kan ju snacka lite mer om det kanske? Metal är najs men jag har noll erfarenhet av att göra metal, men det är värt att experimentera! 😄

P.S När jag fått min synth kanske jag kan få köpa pianolektioner? 😉

Redigerat av Darteis
SkylarkDiamond (oregistrerad)
Postat
Gah, vilken läskig utklädnad. Såret i pannan ser så verklighetstroget ut! 😄

Som sagt, trevligt med Jkpg-folk som omväxling. Vill du göra något metal/hårdrocksprojekt så är det bara att hojta till. 🙂

Det kanske skulle vara kul, vi kan ju snacka lite mer om det kanske? Metal är najs men jag har noll erfarenhet av att göra metal, men det är värt att experimentera! 🙂

P.S När jag fått min synth kanske jag kan få köpa pianolektioner? 😄

Hehe, jag kör gärna andra musikstilar också. Vem vet var man hamnar rent genremässigt efter lite experimentering. 🙂

Vi kanske kunde utbyta tjänster: jag kan lära ut det musikaliska om du lär ut det tekniska. 😄

Darteis (oregistrerad)
Postat

Deal!

• 2 veckor senare...
SpahrProject (oregistrerad)
Postat

Välkommen 🙂!

Grym bild 🥰, diggar den som fan hehe 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.