Skanerost Postat 17 april 2008 Postat 17 april 2008 Hej alla glada, Jag har förälskat mig i Rickenbackers 360 fire glo 🙂 Den är så vansiiiiiigt vacker ! Och vansinigt svår att få tag i !? Jag hittar ett par handlare i USA, och så har vi Thomann.de som har svart ... Är det någon som har koll på om det finns en Svensk handlare med denna modell? Samt tips om jag måste handla på ebay! Mest för att undvika att få hem en billig kopia eller liknande! All hjälp i ämnet tas emot tacksammt! //Thomas
ptr Postat 17 april 2008 Postat 17 april 2008 Om du inte har gjort det, så är det inte lättast att slå en signal till Rickenbackerimportören...? (tfn : 08 55502000) 360 fireglo har artickelnummer 103953 BTW; TipTop Musik har en Svart /PTR
Emil Postat 17 april 2008 Postat 17 april 2008 Jag har en röd, riktigt trevlig gitarr som är mycket mer mångsidig än man kan tro. Glöm inte att köpa en Rick´O´Sound-kabel också.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.