jonas.golden Postat 16 april 2008 Postat 16 april 2008 Hejsan, Söker nu en sångare(manlig) till en rockballad. Text och musik är klart, så det fattas bara sången. Jag söker någon som kan samarbeta genom msn eller liknande som helt enkelt kan spela in på eget håll med bra kvalitet. Jag har själv lagt en slasksång på hur melodin ska sjungas osv. Lyssna gärna genom att ladda ner den via länken nedan. Tycker ni att ni skulle kunna sjunga denna låten bra så hör av er NU! =) När låten är klar är det tänkt att göra utskick till radiostationer i slutet på maj. Här kommer länken: http://www.speedyshare.com/979358698.html Är du intresserad så mejla mig gärna på: produktion@goldensound.se Vänliga hälsningar, Jonas Assarsson Golden Sound Entertainment
jonas.golden Postat 17 april 2008 Trådstartare Postat 17 april 2008 Kom igen! Det måste finnas någon som vågar sig på denna? =)
pompe Postat 17 april 2008 Postat 17 april 2008 tjena! det låter som en kul idè! sitter på telefonen just nu(forumet är shysst tidsfördriv), men lyssnar på låten senare ikväll o skickar ett pm! hare//Tom
GIGAN (oregistrerad) Postat 18 april 2008 Postat 18 april 2008 Kom igen! Det måste finnas någon som vågar sig på denna? =)
GIGAN (oregistrerad) Postat 18 april 2008 Postat 18 april 2008 Kul låt 😄 Jag gör gärna ett försök. Skickar dig ett pm med en låt. GIGAN
Stampe76 (oregistrerad) Postat 18 april 2008 Postat 18 april 2008 Kan du skicka texten så gör jag gärna ett försök..🙂 Du får skicka låten utan slasksång med .... Hade varit kul att prova.... Stampe..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.