Egghuvud Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 (redigerat) Jag är så avundsjuk på: Dbd som har forumets coolaste nick och avatar Jazzman som snodde förstaplatsen och mitt välförtjänta dfh DingeDan som nästan är artist (he he) Michael Jacksson för alla hans pengar (fast det är klart näsan...näsan) Danny Courts tattuering Nattvaktarens snabba replikföring Hammas ordklyverier och popkänsla åhh må de brinna..... Är ni också drabbade? Redigerat 20 oktober 2004 av Egghuvud
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 oktober 2004 Postat 21 oktober 2004 Danny Courts tattuering Var inte avundsjuk på den...det gjorde skitont.
Egghuvud Postat 22 oktober 2004 Trådstartare Postat 22 oktober 2004 Jag är avis på alla som var fulla igår
hackeman Postat 22 oktober 2004 Postat 22 oktober 2004 Jag är avis på alla som var fulla igår Tack, men det behövs inte alls. Jag mår apa idag. Och inte nog med det, i fyllan igår lovade jag en polare att gå ut idag oxå... usch. 🙂 Jag vet!! Du kan ju hänga med honom istället för mig..! Ok? 😄
Egghuvud Postat 22 oktober 2004 Trådstartare Postat 22 oktober 2004 Tack, men det behövs inte alls. Jag mår apa idag. Och inte nog med det, i fyllan igår lovade jag en polare att gå ut idag oxå... usch. 🙂 Jag vet!! Du kan ju hänga med honom istället för mig..! Ok? 😄 Jag kan inte måste jobba, men jag blir avis på folk som kan festa två dagar i rad också...bara så att du vet
hackeman Postat 22 oktober 2004 Postat 22 oktober 2004 Tack, men det behövs inte alls. Jag mår apa idag. Och inte nog med det, i fyllan igår lovade jag en polare att gå ut idag oxå... usch. 🙁 Jag vet!! Du kan ju hänga med honom istället för mig..! Ok? 😄 Jag kan inte måste jobba, men jag blir avis på folk som kan festa två dagar i rad också...bara så att du vet
Danny Cort (oregistrerad) Postat 23 oktober 2004 Postat 23 oktober 2004 Danny, vad står det?? 😠 "Om du kan läsa detta så ligger du för nära"
tordA Postat 23 oktober 2004 Postat 23 oktober 2004 Danny, vad står det?? 😠 "Om du kan läsa detta så ligger du för nära" 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.