maarklund Postat 15 april 2008 Dela Postat 15 april 2008 Har en polare som vill göra sig av med lite studioprylar till ett galet pris, däribland ett ljudkort: Guillemot Maxi Studio Isis. Då undrar jag, vet någon om det finns några drivrutiner för XP till detta ljudkort? Har googlat men inte hittat någonting. Tack på förhand 😄 /Jens Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 15 april 2008 Dela Postat 15 april 2008 jag har för mig att det endast funkar för 95, ME och 98 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PGW Postat 18 april 2008 Dela Postat 18 april 2008 Yo, IDF har rätt - det fungerar bara med Win 95, 98 & ME - övergavs snabbt av tillverkaren när XP introducerades, det är m.a.o. rätt gammalt, helt ok kort med tanke på vad de brukar kosta på auktion, om man kan leva med Win 98 vill säga. Per Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.