JJRockford Postat 14 april 2008 Dela Postat 14 april 2008 Finns det några motsvarigheter inom hemelektronik till t ex Thomann.de? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bozar Postat 14 april 2008 Dela Postat 14 april 2008 Vad specifikt är du ute efter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JJRockford Postat 14 april 2008 Trådstartare Dela Postat 14 april 2008 Just nu är jag på jakt efter någon hyfsad men väldigt mobil (aktiv) högtalare att ersätta stereon med. Har man en IPod finns ju mängder, men har man en SE mobil som jag (W850I) är ju urvalet ganska begränsat. En Sony Ericsson MDS-70 hade ju varit fint, men jag tycker att dom verkar lite dyra. Finns även några i Sony's eget namn som ska passa, t ex CPF-NW001, fast jag tror dom är utgågna modeller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Eriksson Postat 7 april 2009 Dela Postat 7 april 2009 (redigerat) Hej! Vi på 24hem kommer inom kort få in många olika modellar att välja mellan. Slå oss gärna en signal eller titta in på sidan 24hem.se så kan vi se om det finns någon modell som passar för ditt behov. Om inte så hjälper vi gärna till genom att kontakta våra leverantörer utomlands och importerar en som passar. Med vänlig hälsning Mikael Eriksson Redigerat 7 april 2009 av Mikael Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.