Jump to content
Annons

Audient´s svar på Lunchboxen...

Recommended Posts

madscientist (oregistrerad)
Postat

Goddagens alla forumanvändare!...

Har gått i inköpningsbanor nu det senaste och helt oväntat kom Audient upp. Jag är ute efter en stereoslinga i micpreampar då... Så sneglade jag på deras fyraenheters box med två preampar och eq´s... det är ju ett ruggit bra pris på det. Frågan är hur bra de låter? Som sagt, det ska funka som en universal stereoslinga, lite bättre än mixerbordets preamps... Vad tror ni?

Annons
Postat (redigerat)

Har testat och jag kan varmt rekomendera... mycket burk för pengarna... låter dyrare än vad det är.... särskilt compressorerna är riktigt feta, mic preamparna e inte dumma dom heller. likväl eq:n.... orkade aldrig testa AD:n men den e säkert fin den med 😄

Redigerat av tody
Elof (oregistrerad)
Postat
Goddagens alla forumanvändare!...

Har gått i inköpningsbanor nu det senaste och helt oväntat kom Audient upp. Jag är ute efter en stereoslinga i micpreampar då... Så sneglade jag på deras fyraenheters box med två preampar och eq´s... det är ju ett ruggit bra pris på det. Frågan är hur bra de låter? Som sagt, det ska funka som en universal stereoslinga, lite bättre än mixerbordets preamps... Vad tror ni?

Lyssna och bedöm själv. Men... Om du tittar på priserna så är det ju inte vansinnigt mycket billigare än lunchboxgrejjer. Dessutom finns det betydligt mer till 500 serien, kolla in Lunchboxhero.com till exempel.

Är djävligt nöjd med min lunchis kan jag säga. Dessutom är det kul att man lätt kan bytlånas grejjer eftersom det börjar bli en del folk som hakar på 500serien nu. Oj nu försöker jag visst få dig på andra tankar 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.