hardrocker Postat 14 april 2008 Dela Postat 14 april 2008 Hej! Är grön inom detta med digital ljudproduktion. Har precis skaffat mej en beggad Digi 002 och länsar nu nätet efter roliga pluggar. Är det så att VST-pluggar bara funkar med Cubase, och aldrig med Pro Tools? Tacksam för svar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 14 april 2008 Dela Postat 14 april 2008 vissa vst funkar om du har en vst-rtas wrapper från FXpansion... annars.. nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
progg Postat 16 april 2008 Dela Postat 16 april 2008 http://www.fxpansion.com/index.php?page=15 Som precis nämnts. Funkar prima hos mig. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rally Postat 26 april 2008 Dela Postat 26 april 2008 vissa vst funkar om du har en vst-rtas wrapper från FXpansion...annars.. nej Kan också rapportera in goda resultat. Tycker inte det brukar vara några stora problem /Rasmus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dan Ö Postat 28 juli 2008 Dela Postat 28 juli 2008 Om jag får låna tråden lite... Hur är det med logic då? Ska det även där vara ett visst format på pluggarna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hardrocker Postat 6 augusti 2008 Trådstartare Dela Postat 6 augusti 2008 AU heter väl pluggarna i Logic?.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Novembernatt Postat 7 augusti 2008 Dela Postat 7 augusti 2008 (redigerat) . Redigerat 31 augusti 2022 av Novembernatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hemluth Postat 7 augusti 2008 Dela Postat 7 augusti 2008 Jag har aldrig vågat köpa någon wrapper. Jag har hört skräckhistorier om grejor som inte fungerar som den ska och cpu som belastas till 700%.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 7 augusti 2008 Dela Postat 7 augusti 2008 Jag har aldrig vågat köpa någon wrapper. Jag har hört skräckhistorier om grejor som inte fungerar som den ska och cpu som belastas till 700%.. 700%!?????? 😄 det är ju JÄTTEMYCKET!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lordlondon (oregistrerad) Postat 12 augusti 2008 Dela Postat 12 augusti 2008 Om jag får låna tråden lite... Hur är det med logic då? Ska det även där vara ett visst format på pluggarna? Har inte använt själv, men precis som VST wrappern finns det en AU-wrapper : http://www.fxpansion.com/index.php?page=5&tab=22 Mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.