Shadows Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 😲
Shadows Postat 19 oktober 2004 Trådstartare Postat 19 oktober 2004 Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 😲 Vad är det för en skillnad på en häst?
tordA Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 😉 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så
hammagrella Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 😉 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som..
peppemannen Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 😄 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ..att äta från två med en isig som går men i allafall...
nkai Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 (redigerat) QUOTE (hammagrella @ 20 October 2004, 00:25) QUOTE (Rockfart @ 19 October 2004, 23:32) QUOTE (Shadows @ 19 October 2004, 22:38) QUOTE (Shadows @ 19 October 2004, 22:37) Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ...stapla klyschor på tvärsnitt liksom... Redigerat 19 oktober 2004 av nkai
Neko Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 (redigerat) edit: tog bort. Redigerat 20 oktober 2004 av Neko
nkai Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 😄 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ..att äta från två med en isig som går men i allafall... ...stapla klyschor på tvärsnitt liksom...
Shadows Postat 20 oktober 2004 Trådstartare Postat 20 oktober 2004 Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 😄 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ..att äta från två med en isig som går men i allafall... ...stapla klyschor på tvärsnitt liksom... ... en kompis till min pappa sa en gång att han kände sig omanlig när han drack pepsi på baren...
Lundin Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 (redigerat) Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 😄 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ..att äta från två med en isig som går men i allafall... ...stapla klyschor på tvärsnitt liksom... ... en kompis till min pappa sa en gång att han kände sig omanlig när han drack pepsi på baren... Alltså..för att sammanfatta problemet tror jag att dämpningen på väggen borde halveras och ställas mot den andra väggen till höger.. testa får du se.. om du inte märker någon skillnad, prova att skifta mikrofonstativ. Tycker att trummisen är lite otajt på hihatspelet också. Sen angående störningarna i mixerbordet... testa att flytta mixerbordet från TV'n..tror inte att det är bra att ha mixern på TV'n? Redigerat 20 oktober 2004 av demoniqus
Shadows Postat 20 oktober 2004 Trådstartare Postat 20 oktober 2004 Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 😆 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ..att äta från två med en isig som går men i allafall... ...stapla klyschor på tvärsnitt liksom... ... en kompis till min pappa sa en gång att han kände sig omanlig när han drack pepsi på baren... Alltså..för att sammanfatta problemet tror jag att dämpningen på väggen borde halveras och ställas mot den andra väggen till höger.. testa får du se.. om du inte märker någon skillnad, prova att skifta mikrofonstativ. Tycker att trummisen är lite otajt på hihatspelet också. Sen angående störningarna i mixerbordet... testa att flytta mixerbordet från TV'n..tror inte att det är bra att ha mixern på TV'n? håller helt med... 12 + 7 är lika med 19
Carl_B Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 😛 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ..att äta från två med en isig som går men i allafall... ...stapla klyschor på tvärsnitt liksom... ... en kompis till min pappa sa en gång att han kände sig omanlig när han drack pepsi på baren... Alltså..för att sammanfatta problemet tror jag att dämpningen på väggen borde halveras och ställas mot den andra väggen till höger.. testa får du se.. om du inte märker någon skillnad, prova att skifta mikrofonstativ. Tycker att trummisen är lite otajt på hihatspelet också. Sen angående störningarna i mixerbordet... testa att flytta mixerbordet från TV'n..tror inte att det är bra att ha mixern på TV'n? håller helt med... 12 + 7 är lika med 19 😆
hammagrella Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 😄 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ..att äta från två med en isig som går men i allafall... ...stapla klyschor på tvärsnitt liksom... ... en kompis till min pappa sa en gång att han kände sig omanlig när han drack pepsi på baren... Alltså..för att sammanfatta problemet tror jag att dämpningen på väggen borde halveras och ställas mot den andra väggen till höger.. testa får du se.. om du inte märker någon skillnad, prova att skifta mikrofonstativ. Tycker att trummisen är lite otajt på hihatspelet också. Sen angående störningarna i mixerbordet... testa att flytta mixerbordet från TV'n..tror inte att det är bra att ha mixern på TV'n? håller helt med... 12 + 7 är lika med 19 😆 Jag är ju mest nyfiken på hur många Quotes som ryms på skärmen innan antingen displayen spricker eller Studio Forum går ner (bäva!)....
Shadows Postat 20 oktober 2004 Trådstartare Postat 20 oktober 2004 Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 😄 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ..att äta från två med en isig som går men i allafall... ...stapla klyschor på tvärsnitt liksom... ... en kompis till min pappa sa en gång att han kände sig omanlig när han drack pepsi på baren... Alltså..för att sammanfatta problemet tror jag att dämpningen på väggen borde halveras och ställas mot den andra väggen till höger.. testa får du se.. om du inte märker någon skillnad, prova att skifta mikrofonstativ. Tycker att trummisen är lite otajt på hihatspelet också. Sen angående störningarna i mixerbordet... testa att flytta mixerbordet från TV'n..tror inte att det är bra att ha mixern på TV'n? håller helt med... 12 + 7 är lika med 19 😆 Jag är ju mest nyfiken på hur många Quotes som ryms på skärmen innan antingen displayen spricker eller Studio Forum går ner (bäva!).... Du får tycka vad du vill men du har alltid fel!
captain nemo (oregistrerad) Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 😄 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ..att äta från två med en isig som går men i allafall... ...stapla klyschor på tvärsnitt liksom... ... en kompis till min pappa sa en gång att han kände sig omanlig när han drack pepsi på baren... Alltså..för att sammanfatta problemet tror jag att dämpningen på väggen borde halveras och ställas mot den andra väggen till höger.. testa får du se.. om du inte märker någon skillnad, prova att skifta mikrofonstativ. Tycker att trummisen är lite otajt på hihatspelet också. Sen angående störningarna i mixerbordet... testa att flytta mixerbordet från TV'n..tror inte att det är bra att ha mixern på TV'n? håller helt med... 12 + 7 är lika med 19 😆 Jag är ju mest nyfiken på hur många Quotes som ryms på skärmen innan antingen displayen spricker eller Studio Forum går ner (bäva!).... Och för övrigt anser jag att det verkar som om många har alldeles för lite att göra på jobbet... 😄 //nemo
Neko Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 😄 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ..att äta från två med en isig som går men i allafall... ...stapla klyschor på tvärsnitt liksom... ... en kompis till min pappa sa en gång att han kände sig omanlig när han drack pepsi på baren... Alltså..för att sammanfatta problemet tror jag att dämpningen på väggen borde halveras och ställas mot den andra väggen till höger.. testa får du se.. om du inte märker någon skillnad, prova att skifta mikrofonstativ. Tycker att trummisen är lite otajt på hihatspelet också. Sen angående störningarna i mixerbordet... testa att flytta mixerbordet från TV'n..tror inte att det är bra att ha mixern på TV'n? håller helt med... 12 + 7 är lika med 19 😆 Jag är ju mest nyfiken på hur många Quotes som ryms på skärmen innan antingen displayen spricker eller Studio Forum går ner (bäva!).... Och för övrigt anser jag att det verkar som om många har alldeles för lite att göra på jobbet... 😄 //nemo tämligen rak höger
nkai Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 😄 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ..att äta från två med en isig som går men i allafall... ...stapla klyschor på tvärsnitt liksom... ... en kompis till min pappa sa en gång att han kände sig omanlig när han drack pepsi på baren... Alltså..för att sammanfatta problemet tror jag att dämpningen på väggen borde halveras och ställas mot den andra väggen till höger.. testa får du se.. om du inte märker någon skillnad, prova att skifta mikrofonstativ. Tycker att trummisen är lite otajt på hihatspelet också. Sen angående störningarna i mixerbordet... testa att flytta mixerbordet från TV'n..tror inte att det är bra att ha mixern på TV'n? håller helt med... 12 + 7 är lika med 19 😆 Jag är ju mest nyfiken på hur många Quotes som ryms på skärmen innan antingen displayen spricker eller Studio Forum går ner (bäva!).... Och för övrigt anser jag att det verkar som om många har alldeles för lite att göra på jobbet... 😄 //nemo tämligen rak höger ...Följt av ett hickande hånskratt av mannen nere till höger...
osiris Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 😄 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ..att äta från två med en isig som går men i allafall... ...stapla klyschor på tvärsnitt liksom... ... en kompis till min pappa sa en gång att han kände sig omanlig när han drack pepsi på baren... Alltså..för att sammanfatta problemet tror jag att dämpningen på väggen borde halveras och ställas mot den andra väggen till höger.. testa får du se.. om du inte märker någon skillnad, prova att skifta mikrofonstativ. Tycker att trummisen är lite otajt på hihatspelet också. Sen angående störningarna i mixerbordet... testa att flytta mixerbordet från TV'n..tror inte att det är bra att ha mixern på TV'n? håller helt med... 12 + 7 är lika med 19 😆 Jag är ju mest nyfiken på hur många Quotes som ryms på skärmen innan antingen displayen spricker eller Studio Forum går ner (bäva!).... Och för övrigt anser jag att det verkar som om många har alldeles för lite att göra på jobbet... 😄 //nemo tämligen rak höger ...Följt av ett hickande hånskratt av mannen nere till höger... Go if you wanna go, stay if you wanna stay.
nkai Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 🙂 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ..att äta från två med en isig som går men i allafall... ...stapla klyschor på tvärsnitt liksom... ... en kompis till min pappa sa en gång att han kände sig omanlig när han drack pepsi på baren... Alltså..för att sammanfatta problemet tror jag att dämpningen på väggen borde halveras och ställas mot den andra väggen till höger.. testa får du se.. om du inte märker någon skillnad, prova att skifta mikrofonstativ. Tycker att trummisen är lite otajt på hihatspelet också. Sen angående störningarna i mixerbordet... testa att flytta mixerbordet från TV'n..tror inte att det är bra att ha mixern på TV'n? håller helt med... 12 + 7 är lika med 19 😆 Jag är ju mest nyfiken på hur många Quotes som ryms på skärmen innan antingen displayen spricker eller Studio Forum går ner (bäva!).... Och för övrigt anser jag att det verkar som om många har alldeles för lite att göra på jobbet... 😄 //nemo tämligen rak höger ...Följt av ett hickande hånskratt av mannen nere till höger... Go if you wanna go, stay if you wanna stay. ...But never have sex with a man named Billy-Bubba in the hay. 😄
Shadows Postat 20 oktober 2004 Trådstartare Postat 20 oktober 2004 Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 🙂 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ..att äta från två med en isig som går men i allafall... ...stapla klyschor på tvärsnitt liksom... ... en kompis till min pappa sa en gång att han kände sig omanlig när han drack pepsi på baren... Alltså..för att sammanfatta problemet tror jag att dämpningen på väggen borde halveras och ställas mot den andra väggen till höger.. testa får du se.. om du inte märker någon skillnad, prova att skifta mikrofonstativ. Tycker att trummisen är lite otajt på hihatspelet också. Sen angående störningarna i mixerbordet... testa att flytta mixerbordet från TV'n..tror inte att det är bra att ha mixern på TV'n? håller helt med... 12 + 7 är lika med 19 😆 Jag är ju mest nyfiken på hur många Quotes som ryms på skärmen innan antingen displayen spricker eller Studio Forum går ner (bäva!).... Och för övrigt anser jag att det verkar som om många har alldeles för lite att göra på jobbet... 😄 //nemo tämligen rak höger ...Följt av ett hickande hånskratt av mannen nere till höger... Go if you wanna go, stay if you wanna stay. ...But never have sex with a man named Billy-Bubba in the hay. 😄 Du får tycka vad du vill men du har alltid fel!
nkai Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 😄 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ..att äta från två med en isig som går men i allafall... ...stapla klyschor på tvärsnitt liksom... ... en kompis till min pappa sa en gång att han kände sig omanlig när han drack pepsi på baren... Alltså..för att sammanfatta problemet tror jag att dämpningen på väggen borde halveras och ställas mot den andra väggen till höger.. testa får du se.. om du inte märker någon skillnad, prova att skifta mikrofonstativ. Tycker att trummisen är lite otajt på hihatspelet också. Sen angående störningarna i mixerbordet... testa att flytta mixerbordet från TV'n..tror inte att det är bra att ha mixern på TV'n? håller helt med... 12 + 7 är lika med 19 😠 Jag är ju mest nyfiken på hur många Quotes som ryms på skärmen innan antingen displayen spricker eller Studio Forum går ner (bäva!).... Och för övrigt anser jag att det verkar som om många har alldeles för lite att göra på jobbet... 😛 //nemo tämligen rak höger ...Följt av ett hickande hånskratt av mannen nere till höger... Go if you wanna go, stay if you wanna stay. ...But never have sex with a man named Billy-Bubba in the hay. 😛 Du får tycka vad du vill men du har alltid fel! Getterna uti mitt hufvud delar inte din åsikt käre Jenkins...
Shadows Postat 20 oktober 2004 Trådstartare Postat 20 oktober 2004 Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 😄 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ..att äta från två med en isig som går men i allafall... ...stapla klyschor på tvärsnitt liksom... ... en kompis till min pappa sa en gång att han kände sig omanlig när han drack pepsi på baren... Alltså..för att sammanfatta problemet tror jag att dämpningen på väggen borde halveras och ställas mot den andra väggen till höger.. testa får du se.. om du inte märker någon skillnad, prova att skifta mikrofonstativ. Tycker att trummisen är lite otajt på hihatspelet också. Sen angående störningarna i mixerbordet... testa att flytta mixerbordet från TV'n..tror inte att det är bra att ha mixern på TV'n? håller helt med... 12 + 7 är lika med 19 😠 Jag är ju mest nyfiken på hur många Quotes som ryms på skärmen innan antingen displayen spricker eller Studio Forum går ner (bäva!).... Och för övrigt anser jag att det verkar som om många har alldeles för lite att göra på jobbet... 😛 //nemo tämligen rak höger ...Följt av ett hickande hånskratt av mannen nere till höger... Go if you wanna go, stay if you wanna stay. ...But never have sex with a man named Billy-Bubba in the hay. 😛 Du får tycka vad du vill men du har alltid fel! Getterna uti mitt hufvud delar inte din åsikt käre Jenkins... Jonas Åkerlund eller Leni Riefenstahl?
speed-focus Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 😄 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ..att äta från två med en isig som går men i allafall... ...stapla klyschor på tvärsnitt liksom... ... en kompis till min pappa sa en gång att han kände sig omanlig när han drack pepsi på baren... Alltså..för att sammanfatta problemet tror jag att dämpningen på väggen borde halveras och ställas mot den andra väggen till höger.. testa får du se.. om du inte märker någon skillnad, prova att skifta mikrofonstativ. Tycker att trummisen är lite otajt på hihatspelet också. Sen angående störningarna i mixerbordet... testa att flytta mixerbordet från TV'n..tror inte att det är bra att ha mixern på TV'n? håller helt med... 12 + 7 är lika med 19 😆 Jag är ju mest nyfiken på hur många Quotes som ryms på skärmen innan antingen displayen spricker eller Studio Forum går ner (bäva!).... Och för övrigt anser jag att det verkar som om många har alldeles för lite att göra på jobbet... 😛 //nemo tämligen rak höger ...Följt av ett hickande hånskratt av mannen nere till höger... Go if you wanna go, stay if you wanna stay. ...But never have sex with a man named Billy-Bubba in the hay. ☺️ Du får tycka vad du vill men du har alltid fel! Getterna uti mitt hufvud delar inte din åsikt käre Jenkins... Jonas Åkerlund eller Leni Riefenstahl? om det funkar som i phpBB kommer de första citaten inte synas efter ett tag.
TonyHEX Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 😄 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ..att äta från två med en isig som går men i allafall... ...stapla klyschor på tvärsnitt liksom... ... en kompis till min pappa sa en gång att han kände sig omanlig när han drack pepsi på baren... Alltså..för att sammanfatta problemet tror jag att dämpningen på väggen borde halveras och ställas mot den andra väggen till höger.. testa får du se.. om du inte märker någon skillnad, prova att skifta mikrofonstativ. Tycker att trummisen är lite otajt på hihatspelet också. Sen angående störningarna i mixerbordet... testa att flytta mixerbordet från TV'n..tror inte att det är bra att ha mixern på TV'n? håller helt med... 12 + 7 är lika med 19 😆 Jag är ju mest nyfiken på hur många Quotes som ryms på skärmen innan antingen displayen spricker eller Studio Forum går ner (bäva!).... Och för övrigt anser jag att det verkar som om många har alldeles för lite att göra på jobbet... 😛 //nemo tämligen rak höger ...Följt av ett hickande hånskratt av mannen nere till höger... Go if you wanna go, stay if you wanna stay. ...But never have sex with a man named Billy-Bubba in the hay. ☺️ Du får tycka vad du vill men du har alltid fel! Getterna uti mitt hufvud delar inte din åsikt käre Jenkins... Jonas Åkerlund eller Leni Riefenstahl? om det funkar som i phpBB kommer de första citaten inte synas efter ett tag. blir ju nästan hypnotiserad när man scrollar igenom sidan 🙂 "All hail the hypnotoad"
Neosus Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 🙂 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ..att äta från två med en isig som går men i allafall... ...stapla klyschor på tvärsnitt liksom... ... en kompis till min pappa sa en gång att han kände sig omanlig när han drack pepsi på baren... Alltså..för att sammanfatta problemet tror jag att dämpningen på väggen borde halveras och ställas mot den andra väggen till höger.. testa får du se.. om du inte märker någon skillnad, prova att skifta mikrofonstativ. Tycker att trummisen är lite otajt på hihatspelet också. Sen angående störningarna i mixerbordet... testa att flytta mixerbordet från TV'n..tror inte att det är bra att ha mixern på TV'n? håller helt med... 12 + 7 är lika med 19 😆 Jag är ju mest nyfiken på hur många Quotes som ryms på skärmen innan antingen displayen spricker eller Studio Forum går ner (bäva!).... Och för övrigt anser jag att det verkar som om många har alldeles för lite att göra på jobbet... 😄 //nemo tämligen rak höger ...Följt av ett hickande hånskratt av mannen nere till höger... Go if you wanna go, stay if you wanna stay. ...But never have sex with a man named Billy-Bubba in the hay. 😛 Du får tycka vad du vill men du har alltid fel! Getterna uti mitt hufvud delar inte din åsikt käre Jenkins... ☺️
Neosus Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 =' date='20 October 2004, 22:12'] Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 😄 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ..att äta från två med en isig som går men i allafall... ...stapla klyschor på tvärsnitt liksom... ... en kompis till min pappa sa en gång att han kände sig omanlig när han drack pepsi på baren... Alltså..för att sammanfatta problemet tror jag att dämpningen på väggen borde halveras och ställas mot den andra väggen till höger.. testa får du se.. om du inte märker någon skillnad, prova att skifta mikrofonstativ. Tycker att trummisen är lite otajt på hihatspelet också. Sen angående störningarna i mixerbordet... testa att flytta mixerbordet från TV'n..tror inte att det är bra att ha mixern på TV'n? håller helt med... 12 + 7 är lika med 19 😆 Jag är ju mest nyfiken på hur många Quotes som ryms på skärmen innan antingen displayen spricker eller Studio Forum går ner (bäva!).... Och för övrigt anser jag att det verkar som om många har alldeles för lite att göra på jobbet... 😛 //nemo tämligen rak höger ...Följt av ett hickande hånskratt av mannen nere till höger... Go if you wanna go, stay if you wanna stay. ...But never have sex with a man named Billy-Bubba in the hay. ☺️ Du får tycka vad du vill men du har alltid fel! Getterna uti mitt hufvud delar inte din åsikt käre Jenkins... Jonas Åkerlund eller Leni Riefenstahl? om det funkar som i phpBB kommer de första citaten inte synas efter ett tag. blir ju nästan hypnotiserad när man scrollar igenom sidan 🙂 "All hail the hypnotoad" Citerade fel inlägg förra gången...
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 å denna gången är en gångväg Hästen heter Svärker
VacUm Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 =' date='20 October 2004, 22:12'] Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 😄 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ..att äta från två med en isig som går men i allafall... ...stapla klyschor på tvärsnitt liksom... ... en kompis till min pappa sa en gång att han kände sig omanlig när han drack pepsi på baren... Alltså..för att sammanfatta problemet tror jag att dämpningen på väggen borde halveras och ställas mot den andra väggen till höger.. testa får du se.. om du inte märker någon skillnad, prova att skifta mikrofonstativ. Tycker att trummisen är lite otajt på hihatspelet också. Sen angående störningarna i mixerbordet... testa att flytta mixerbordet från TV'n..tror inte att det är bra att ha mixern på TV'n? håller helt med... 12 + 7 är lika med 19 😕 Jag är ju mest nyfiken på hur många Quotes som ryms på skärmen innan antingen displayen spricker eller Studio Forum går ner (bäva!).... Och för övrigt anser jag att det verkar som om många har alldeles för lite att göra på jobbet... 😛 //nemo tämligen rak höger ...Följt av ett hickande hånskratt av mannen nere till höger... Go if you wanna go, stay if you wanna stay. ...But never have sex with a man named Billy-Bubba in the hay. ☺️ Du får tycka vad du vill men du har alltid fel! Getterna uti mitt hufvud delar inte din åsikt käre Jenkins... Jonas Åkerlund eller Leni Riefenstahl? om det funkar som i phpBB kommer de första citaten inte synas efter ett tag. blir ju nästan hypnotiserad när man scrollar igenom sidan 🙂 "All hail the hypnotoad" Citerade fel inlägg förra gången... Vet inte om jag hinner, men gör ett försök imorrn.
peppemannen Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 =' date='20 October 2004, 22:12'] Ok, såhär går det till. Den som skriver nästa inlägg citerar föregående inlägg och skriver någonting helt oplanerat. Testa quote funktionen helt enkelt. Se om det blir en hit 🙂 Vad är det för en skillnad på en häst? den är inte fullt så ...tvåbent och inte heller lika duktig på att göra pärlplattor som.. ..att äta från två med en isig som går men i allafall... ...stapla klyschor på tvärsnitt liksom... ... en kompis till min pappa sa en gång att han kände sig omanlig när han drack pepsi på baren... Alltså..för att sammanfatta problemet tror jag att dämpningen på väggen borde halveras och ställas mot den andra väggen till höger.. testa får du se.. om du inte märker någon skillnad, prova att skifta mikrofonstativ. Tycker att trummisen är lite otajt på hihatspelet också. Sen angående störningarna i mixerbordet... testa att flytta mixerbordet från TV'n..tror inte att det är bra att ha mixern på TV'n? håller helt med... 12 + 7 är lika med 19 😕 Jag är ju mest nyfiken på hur många Quotes som ryms på skärmen innan antingen displayen spricker eller Studio Forum går ner (bäva!).... Och för övrigt anser jag att det verkar som om många har alldeles för lite att göra på jobbet... 😄 //nemo tämligen rak höger ...Följt av ett hickande hånskratt av mannen nere till höger... Go if you wanna go, stay if you wanna stay. ...But never have sex with a man named Billy-Bubba in the hay. 😛 Du får tycka vad du vill men du har alltid fel! Getterna uti mitt hufvud delar inte din åsikt käre Jenkins... Jonas Åkerlund eller Leni Riefenstahl? om det funkar som i phpBB kommer de första citaten inte synas efter ett tag. blir ju nästan hypnotiserad när man scrollar igenom sidan 🙂 "All hail the hypnotoad" Citerade fel inlägg förra gången... Vet inte om jag hinner, men gör ett försök imorrn. ...jösses.. man blir yr i bollen av att titta på alla quotes.... ☺️
Carl_B Postat 21 oktober 2004 Postat 21 oktober 2004 nu vet ja hur de gamla egyptierna byggde sina pyramider!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.