nickponcho (oregistrerad) Postat 11 april 2008 Postat 11 april 2008 Hej! Funderar på att bygga upp en digital studio med kanske 16st Mic preamps och sedan jobba i min DAW (Cubase 4). Har lite externa effekter och preamps som jag vill koppla in samt lira in kanske 8kanaler trummor, bas, gitarr, sång samtidigt. Vad ska jag välja från motu för att vara med i matchen ;-) Har funderat på 2st 896HD eller är jag fel ute.... Budget spelar ingen roll. kör hårt!! Nicklas
fjzingo Postat 11 april 2008 Postat 11 april 2008 Sitter i samma tankar har ett motu 828(orginalet) och en presonus digimax fs 8preamp med samma målsättning. Kör du mac som jag finns ju apogee symphony + 8*preamp en adat typ (presonus digimax, focusrite......) som alternativ om pengar ej är problem. TC electronic konnekt 48 + 8 preamp adat alternativt nya 828mk III + preamp men det verkar vara en del barnsjukdomar med detta interface än så länge. Kolla in unicornation. /Fredrik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.