Jump to content
Annons

soundtracs topaz prisläge?

Recommended Posts

tobbä (oregistrerad)
Postat

Halloj.

Jag tänkte sälja mitt soundtracs topaz project 8 när jag är klar med nuvarande projekt. Nån som har någon aning om vad det kan tänkas vara värt? har sett annonser på 10 000 men vet inte om det blivit sålt till det priset. Vore skönt att veta för planering av andra inköp.

Skicket är bra och det var inte så länge sen det blev genomgånget av en kille med koll, men jag har inte mätarbryggan.

Några idéer?

Annons
Postat

de e ju ett riktigt bra bord, så 10 k kr borde du utan tvivel få. 🙂

jag köpte mitt soundtracs 16-8-6 2005 för cirka 7500:- och då var det rätt nergånget.

iofs drar det ner priset en skvätt om du inte har mätarbryggan, men mellan 8-10 k kr borde du kunna få!!!!!

tobbä (oregistrerad)
Postat
de e ju ett riktigt bra bord, så 10 k kr borde du utan tvivel få. 🙂

jag köpte mitt soundtracs 16-8-6 2005 för cirka 7500:- och då var det rätt nergånget.

iofs drar det ner priset en skvätt om du inte har mätarbryggan, men mellan 8-10 k kr borde du kunna få!!!!!

Aha. men det här är ju alltså en 32-8-6. Hur länge sen köpte du dit bord?

Postat
de e ju ett riktigt bra bord, så 10 k kr borde du utan tvivel få. 😲

Aha. men det här är ju alltså en 32-8-6. Hur länge sen köpte du dit bord?

🙂

2005.. men det är ett helt annat bord jag har med.. en annan årsmodell och en annan serie!

topaz är ju lite av deras kändaste bord. tänkte att du hade 24kanalaren, men om de e 32, så borde du få mkt mer!!!! kräv på tok för mkt, och tillåt prutmån.. det är så man får mest. 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.