BassFreak Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Hej det är jag som är BassFreak och har nyss kommit igång lite med FL men skulle verkligen behöva någon som har tid och lust att hjälpa mej lite via msn? Har inga specifika frågor just nu utan skulle behöva lite tips och råd... Känner du att du är duktigt med FL och har tid och lust att hjälpa mej så vore jag väldigt tacksam om ni antingen kunde adda BassFreak@live.se eller skiva ett pm så kan jag adda er. Kanske ska säga att det mestadels techno/Trance som jag vill syssla med. Tack På Förhand MvH BassFreak
ThomasJ Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Hej det är jag som är BassFreak och har nyss kommit igång lite med FL men skulle verkligen behöva någon som har tid och lust att hjälpa mej lite via msn? Har inga specifika frågor just nu utan skulle behöva lite tips och råd... Känner du att du är duktigt med FL och har tid och lust att hjälpa mej så vore jag väldigt tacksam om ni antingen kunde adda BassFreak@live.se eller skiva ett pm så kan jag adda er. Kanske ska säga att det mestadels techno/Trance som jag vill syssla med. Tack På Förhand MvH BassFreak Välkommen hit.. Som, allt annat handlar det om träning och blod,svett och tårar. Fins säker nån som vill hjälpa dig, men tills dess: Manualen och nyfikenhet! Lyckatill!
BassFreak Postat 10 april 2008 Trådstartare Postat 10 april 2008 Okej, men endå, finns det nån här som har tid och lust att hjälpa till?
Umemagnus Postat 14 april 2008 Postat 14 april 2008 hej å välkommen hit. Ang FL-akuten via msn, så tror jag nog att du kan få en massa bra svar här på forumet om du bara frågar. Mvh Umemagnus, som tyvärr inte kan hjälpa till med FL, men gäller det akustiskt sträng/stråk, så kan jag däremot lite mer 🙂
BassFreak Postat 14 april 2008 Trådstartare Postat 14 april 2008 hej å välkommen hit. Ang FL-akuten via msn, så tror jag nog att du kan få en massa bra svar här på forumet om du bara frågar. Mvh Umemagnus, som tyvärr inte kan hjälpa till med FL, men gäller det akustiskt sträng/stråk, så kan jag däremot lite mer 🙂 Hehe, okej jag kanske ska ta och göra en tråd som heter alla BassFreaks dumma frågor då kanske. Har många funderingar så det skulle bli väldigt många trådar annars.
Darteis (oregistrerad) Postat 15 april 2008 Postat 15 april 2008 hej å välkommen hit. Ang FL-akuten via msn, så tror jag nog att du kan få en massa bra svar här på forumet om du bara frågar. Mvh Umemagnus, som tyvärr inte kan hjälpa till med FL, men gäller det akustiskt sträng/stråk, så kan jag däremot lite mer 😄 Hehe, okej jag kanske ska ta och göra en tråd som heter alla BassFreaks dumma frågor då kanske. Har många funderingar så det skulle bli väldigt många trådar annars. Ofta finns frågorna redan ställda och svarade på en snabb sökning nedför gatan. Finns även sjukt mycket bra video tutorials på just FL på t ex warbeats.. (googla bara det så hittar du)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.