GIGAN (oregistrerad) Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Sitter och klipper och klistrar mellan olika tagningar i en låt. Lyckades genom tur få fram de blå "volymhantagen" på flera delar, men hur aktiverar jag dem för alla jag vill editera? Har använt använt process och normalise för att jämna ut de olika tagningarna, men får det inte bra. Har sökt i forumet, men inte hittat. Snälla ngn som vet? GIGAN
Dexter Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Sitter och klipper och klistrar mellan olika tagningar i en låt. Lyckades genom tur få fram de blå "volymhantagen" på flera delar, men hur aktiverar jag dem för alla jag vill editera? Har använt använt process och normalise för att jämna ut de olika tagningarna, men får det inte bra. Har sökt i forumet, men inte hittat. Snälla ngn som vet? GIGAN Kollat i handboken?
GIGAN (oregistrerad) Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Om jag hade handboken skulle jag inte ställa frågan här! Bespara mig sådan kommentarer, eller sök tjänst hos idol juryn. Gigan
Dexter Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Om jag hade handboken skulle jag inte ställa frågan här!Bespara mig sådan kommentarer, eller sök tjänst hos idol juryn. Gigan Om du hade köpt programvaran du faktiskt använder och därmed fått handboken, så hade du sluppit ställa frågan här. /Dex.
DrivKraft Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Sitter och klipper och klistrar mellan olika tagningar i en låt. Lyckades genom tur få fram de blå "volymhantagen" på flera delar, men hur aktiverar jag dem för alla jag vill editera? Har använt använt process och normalise för att jämna ut de olika tagningarna, men får det inte bra. Har sökt i forumet, men inte hittat. Snälla ngn som vet? GIGAN Håll inne "Ctrl", "Shift" eller "Alt", nån av de knapparna ska det vara, samtidigt som Du markerar de tagningar Du vill redigera!
GIGAN (oregistrerad) Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Om jag hade handboken skulle jag inte ställa frågan här!Bespara mig sådan kommentarer, eller sök tjänst hos idol juryn. Gigan Om du hade köpt programvaran du faktiskt använder och därmed fått handboken, så hade du sluppit ställa frågan här. Vad är det som säger att jag inte har köpt programvaran bara för att jag inte har den tillgänglig? Ge dig Breitholtz! /Dex.
GIGAN (oregistrerad) Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Sitter och klipper och klistrar mellan olika tagningar i en låt. Lyckades genom tur få fram de blå "volymhantagen" på flera delar, men hur aktiverar jag dem för alla jag vill editera? Har använt använt process och normalise för att jämna ut de olika tagningarna, men får det inte bra. Har sökt i forumet, men inte hittat. Snälla ngn som vet? GIGAN Håll inne "Ctrl", "Shift" eller "Alt", nån av de knapparna ska det vara, samtidigt som Du markerar de tagningar Du vill redigera! Tack ska testa det omedelbart. GIGAN
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.