Jump to content
Annons

Att använda Virtual DJ

Recommended Posts

databoxen (oregistrerad)
Postat

Hej hopp,

Jag har använt mig av en gammal version av Virutal DJ (4.3). Denna visade sig crasha efter exakt 6 timmar. (urk!!) Krävde omstart av program, samt förvånad publik. (attans!!)

Hur är den senare version 5.0? Är den stabil? Pålitlig? Någon som vill delge sina erfarenheter av detta program?

• 6 månader senare...
Annons
Postat
Hej hopp,

Jag har använt mig av en gammal version av Virutal DJ (4.3). Denna visade sig crasha efter exakt 6 timmar. (urk!!) Krävde omstart av program, samt förvånad publik. (attans!!)

Hur är den senare version 5.0? Är den stabil? Pålitlig? Någon som vill delge sina erfarenheter av detta program?

Hej!

Kör själv med prov versionen. Har haft lite små problem med sök motorn annars har den funkat klockrent med virtual DJ.

Har även testat traktor DJ ett tag men det känns som deras sök motor inte heller duger lika bra som Virtual DJ

Det finns Virtual DJ pro version som funkar bra. Sen kan det ha att göra med vilket operativ system man kör. XP eller vista.

Lånar din tråd lite och frågar om det finns något bättre alternativ än dessa att köra live på.

Dom program som jag har testat är PCDJ FX, Virtual DJ samt Traktor DJ.

//Hoke

Postat

tja, du kan ju kolla på PCDJ Reflex, har testat lite men gillade inte interfacet, annars e det najs, men jag kör Traktor 3.4.1, funkar fint, blir med 4 spelare strax

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.