precisionsound (oregistrerad) Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Your browser does not support the HTML5 audio tag ? 😏
patrik Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 "flöjtpaketet kostar 37 DOLLAR!!!! ... eller 275 kronor" 🙂 Snacka om att be-tona 🙂
lavrell Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Hahahaha! 🙂 "DOLLAR" va ju helt klart skönast! 🙂 *asg* lite "Grilla" med Hassan över det hela 😄
Lundin Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 HAHAHAHAHAHAHAHAHA...gliss anndo, stak atto eller leg attto.. Hal ion...vaffaen är en HAL ION??????????? 🙂 Blåsins trum enten... är det en sån där Ent från sagan om ringen om köpt sig ett trumset? 🙂 Här snackar vi skriv isär o det grövsta 😄
tordA Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 🙂 påminner om min gamla låt med datakackel som finns lång bak i demoforumet 🙂
hammagrella Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 😲 påminner om min gamla låt med datakackel som finns lång bak i demoforumet 😄 DEN minns jag Rockis! Nån manual som tjatade i takt va?! 😉
hackeman Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 😲 påminner om min gamla låt med datakackel som finns lång bak i demoforumet 😄 DEN minns jag Rockis! Nån manual som tjatade i takt va?! 😉 Just det ja... vem.. ehh.. var det du Rockis som gjorde den? Och sen gjorde Roffe (tror jag) oxå nån höjdare där han använde våra alias som text i nån låt som lät som den utspelade sig på ett krigsfält... nä dessa måste vi ju leta upp och boinka! 🙂
Neko Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Och Roffes tråd Klipp och klistra in eftersom Angelfire inte gillar direktlänkning Your browser does not support the HTML5 audio tag
osiris Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 he-so-ip-me-jp-ål-sm-ki-ad. Jag fatta ingenting 😛 Men skojj kanske det var... 😠 Love.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.