joeljungell (oregistrerad) Postat 7 april 2008 Postat 7 april 2008 Tjenare, satte mig nyss för att pröva FL8 och ljudkvaliten är fenomenal, allting flyter på perfekt förutom när jag trycker på play-knappen, då "loopar" fl cirkus en milisekund av ljudet så det blir ungefär som white noice fast med trumljud. men när jag spelar på midiklaviaturen låter det bra, det är just bara den delen som buggar! Hoppas nån kan ha tips eller ideér på hur jag ska lösa det, eller nån av er kanske har samma problem? Jag har en CME UF70 M-Audio FW410 & Tyvärr Windows vista. Men eftersom FL6 funkade perfekt med windows vista så känns det långsökt att problemet ligger där! Tack på förhand!
joeljungell (oregistrerad) Postat 7 april 2008 Postat 7 april 2008 Tjenare, satte mig nyss för att pröva FL8 och ljudkvaliten är fenomenal, allting flyter på perfekt förutom när jag trycker på play-knappen, då "loopar" fl cirkus en milisekund av ljudet så det blir ungefär som white noice fast med trumljud. men när jag spelar på midiklaviaturen låter det bra, det är just bara den delen som buggar! Hoppas nån kan ha tips eller ideér på hur jag ska lösa det, eller nån av er kanske har samma problem? Jag har en CME UF70 M-Audio FW410 & Tyvärr Windows vista. Men eftersom FL6 funkade perfekt med windows vista så känns det långsökt att problemet ligger där! Tack på förhand! nevermind! Jag löste det =) ta bort tråden nån admin
joeljungell (oregistrerad) Postat 7 april 2008 Postat 7 april 2008 Skriv gärna svaret iallafall så vi andra får veta! 🙂 va lite skit kvar från FL6, så jag fick ta bort allt annat kolijoks runtomkring o sen ominstallera, sen funkade det! men på tal om det, en dum fråga men nån som vet vilket ljudmotor FL8 har? vad ligger den på osv?
Circulate (oregistrerad) Postat 7 april 2008 Postat 7 april 2008 Skriv gärna svaret iallafall så vi andra får veta! ☺️ va lite skit kvar från FL6, så jag fick ta bort allt annat kolijoks runtomkring o sen ominstallera, sen funkade det! men på tal om det, en dum fråga men nån som vet vilket ljudmotor FL8 har? vad ligger den på osv? FLEngine.dll Var den ligger På? 🙂
Lonian Postat 8 april 2008 Postat 8 april 2008 Skriv gärna svaret iallafall så vi andra får veta! 🙂 va lite skit kvar från FL6, så jag fick ta bort allt annat kolijoks runtomkring o sen ominstallera, sen funkade det! men på tal om det, en dum fråga men nån som vet vilket ljudmotor FL8 har? vad ligger den på osv? FLEngine.dll Var den ligger På? 😄 Den ligger på några tusenlappar 😄
Ultravåld Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Den ligger på en divan och äter vindruvor, och tittar på dvärgslavar som slåss mot trimmade lejon.
Taner Postat 19 april 2008 Postat 19 april 2008 (redigerat) edit: det var inget. Redigerat 19 april 2008 av Taner
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.