astronaut Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Tjaoo. Jag är ny som fan. Är även ganska ny på hemmastudio och allt det där. Typ, tänkte det kunde vara kul att träffa någon mer som intresseras av detta. Kanske hitta någon som att göra musik ihop med? Nu ska jag läsa vad alla skrivit. 😏
brojd Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Vet inte om jag fick någon koll på vem du är, men jag hann först med att hälsa dig välkommen! 😏
Egghuvud Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Hej din spacekadett. Ge gärna lite mer info kring vad du joibbar med och så Välkommen hit. 😏
astronaut Postat 19 oktober 2004 Trådstartare Postat 19 oktober 2004 Hmm. Kanske skulle beskrivit migsjälv lite mer? 😏 Jag är 19, spelar vanligtvis trummor men har fått för mig att jag ska börja spela in lite lustigheter på egen hand. Köpte ett sånt här Audiophileljudkort och en USBkeyboard för något år sedan och testade lite. Visade sig att jag inte fattade ett skit av varken ljudkortet eller Cubase jag använde mig av. Gav upp hoppet och struntade i att fortsätta. Nu fick jag ett ryck igen och ska försöka ta hem mina grejor jag har utlånade och se om jag kanske kan lära mig något av detta forumet 🙂 Eller få hjälp av någon. Hmm. Vad mer? 😉
hammagrella Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Kul. Hej! Tror du gör rätt i att läsa lite. Kolla igenom några hundra trådar så är du snabbt uppe på banan! 😏
astronaut Postat 19 oktober 2004 Trådstartare Postat 19 oktober 2004 Haha, jo jag tänkte ju det. Beställde även en liten presentation på tidningen. Hoppas det ska hjälpa 😏
brojd Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Haha, jo jag tänkte ju det. Beställde även en liten presentation på tidningen. Hoppas det ska hjälpa 😏 Presentation = Prenumeration?
Lundin Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Välkommen Astronaut... Var det du som gjorde "jag är en astronaut" när du höll på sist? 🙂
Dreamland Project (oregistrerad) Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Välkommen till ett givande och trevligt forum!
astronaut Postat 20 oktober 2004 Trådstartare Postat 20 oktober 2004 Välkommen Astronaut... Var det du som gjorde "jag är en astronaut" när du höll på sist? 😄 Inte vad jag kan komma ihåg. 🙂
Neko Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 (redigerat) Nu ska jag läsa vad alla skrivit. 😆 Du har tänkt att ligga i lite va? Våra medlemmar har skrivit totalt 49116 inläggVi har 2098 registrerade medlemmar Redigerat 20 oktober 2004 av Neko
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.