Strangelove Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Hej! Jag heter Oskar och är en högstadie elev i Göteborg! Jag har spelar Piano (jazz/klassiskt/allt) och diverse andra instrument ex. Elbas, Cello Jag har bestämt mig, Jag ska bli inspelnings tekniker/musiker/producent/ljud tekninker! Jag har läst studio i ca 1 år så ja tänkte att det skulle bli kul och lärorikt att bekanta mig med forumet! I min lilla hemma Studio har jag: Dator, 2 keybords, mixer, några mickar, lurar och ett par monitorer . När jag spelarin använder jag Samplitude 9 SE (som kom med studio 😄 ) Hoppas att jag blir aksepterad trots min unga ålder och min dåliga stavning!
Anders F Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 (redigerat) Alla blir accepterade precis för den man är (hoppas jag iaf). Välkommen hit Oskar. Kul att du gillar jazz, inte så vanligt att man finner den musiken i din ålder, utan det brukar ju komma långt senare. Jättekul tycker jag! MVH Anders Redigerat 4 april 2008 av Gizmozis
Memphis Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Varmt välkommen. 🙂 Ett tips är att läsa Forumreglerna först om du inte gjort det. Annars får man massa arga forummedlemmar på sig. 😄 Ha det gott. /Memphis
Strangelove Postat 4 april 2008 Trådstartare Postat 4 april 2008 Varmt välkommen. 🙂 Ett tips är att läsa Forumreglerna först om du inte gjort det. Annars får man massa arga forummedlemmar på sig. 😛 Ha det gott. /Memphis Jodå dom har jag läst! 🙂
Novembernatt Postat 7 april 2008 Postat 7 april 2008 (redigerat) . Redigerat 11 september 2022 av Novembernatt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.