KillwithSkill Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 tJA! lIDER AV FETA PRINSKORVAR TILL FINGRAR OCH KOMMER ÅT CAPS HELA TIDEN. *caps av* Finns det nåt man kan göra för att stänga ner caps lock för gått? Går det att göra i regedit eller finns det nåt bra program till det? Hjälp mina fumliga falukorvsfingar! 🙁
Bunga Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 tJA!lIDER AV FETA PRINSKORVAR TILL FINGRAR OCH KOMMER ÅT CAPS HELA TIDEN. *caps av* Finns det nåt man kan göra för att stänga ner caps lock för gått? Går det att göra i regedit eller finns det nåt bra program till det? Hjälp mina fumliga falukorvsfingar! 🙂 Jepp, regedit->verktygslådan->skruvmejsel->plocka_bort_tangenten. Klart.
Pazo Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 haha. Smart faktiskt. Pilla bort knappen med valfritt verktyg 🙂
musik (oregistrerad) Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 haha. Smart faktiskt. Pilla bort knappen med valfritt verktyg 😄 Skruvmejsel? 🙂
Dingbats Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Vet inte hur man gör det i Windows, men själv har jag mappat om Caps Lock till Escape. Väldigt praktiskt.
RikardS (oregistrerad) Postat 13 april 2008 Postat 13 april 2008 haha. Smart faktiskt. Pilla bort knappen med valfritt verktyg 🙂 Skruvmejsel? 😄 Och om man inte hittar en skruvmejsel så kan man banta... 😉
Dingbats Postat 14 april 2008 Postat 14 april 2008 OM MAN VERKLIGEN SKA SKRIKA PÅ NÅN TYCKER JAG DET BLIR MER POWER OM MAN HÅLLER INNE SHIFT MANUELLT ÄN OM MAN TRYCKER IN CAPS LOCK FÖR DÅ FÅR MAN VERKLIGEN TA I FÖR ATT FÅ UT DET MAN VILL HA SAGT!!!!!!!!!!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.