Nudel af Ludenben Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 ... kanske att man skulle presentera sig, det har ju gått ett tag sedan man kom med. Mitt namn är alltså Nudel af Ludenben. Jag har bott och pluggat "Commersial Music" i Los Angeles 😄 i 5 år men har nu flyttat till Svea Rike igen. (Ska det vara så här kallt???) 🙂 Kör nu Cubase, men har jobbat en hel del med Logic och ProTools. Jag lider av kronisk jetlag, så om du ser mig här på forumet så vet du att du borde vara till sängs. Kila stadigt! /af
tordA Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 HiYa 😄 jo, nog är det kallt 🙁 men var glad att du har ludna ben 🙂
Nisse Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Haha, vadå kallt, det har väl aldrig vart varmare? 🙂 Och välkommen tillbaka till Sweden! //Nisse
brojd Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Jag lider av kronisk jetlag, så om du ser mig här på forumet så vet du att du borde vara till sängs. Jotack, sitter på jobbet nu och känner att jag egentligen borde ligga hemma och sova. 🙂 Välkommen!
Neko Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Välkommen. Här på forumet är det alltid varmt och skönt.
Nudel af Ludenben Postat 19 oktober 2004 Trådstartare Postat 19 oktober 2004 Sorry speed-focus, om jag snott din "look"... Jag får hitta en annan som lika osubtilt avbildar mitt sarjade anlete... /af
speed-focus Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Sorry speed-focus, om jag snott din "look"... Jag får hitta en annan som lika osubtilt avbildar mitt sarjade anlete... /af nej nej, är det någon som ska byta är det jag! jag har haft den nog länge nu.
hammagrella Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Tjenare! Det var du som välte med bilen va?
Benke Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Tchena, tchena!! och välkommen till Svärje och forumet. 😲
Nudel af Ludenben Postat 20 oktober 2004 Trådstartare Postat 20 oktober 2004 Tjenare! Det var du som välte med bilen va? 😄 hehe.... Jo, kanske det. Fast det va ju meningen att det skulle köras på två hjul... 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.