Jump to content
Annons

Kommer ej åt forum


Pelleman

Recommended Posts

Förutom Studio forum (världens bästa) är jag ofta inne på Eforum, som ju också ligger under idg.se. Igår kväll blev det dock tvärstopp helt plötsligt. Jag kan inte komma åt en enda sida inom Eforum, men jag har inga problem alls med andra sidor inom idg.se Varje gång jag klickar på, exempelvis, en länk till Eforum får jag upp följande text: The system cannot find the file specified.

Jag har provat att skriva in adresser manuellt i webläsaren, men ingenting händer. Kan det vara problem från Eforums håll eller har det hänt något i min burk? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Förutom Studio forum (världens bästa) är jag ofta inne på Eforum, som ju också ligger under idg.se. Igår kväll blev det dock tvärstopp helt plötsligt. Jag kan inte komma åt en enda sida inom Eforum, men jag har inga problem alls med andra sidor inom idg.se Varje gång jag klickar på, exempelvis, en länk till Eforum får jag upp följande text: The system cannot find the file specified.

Jag har provat att skriva in adresser manuellt i webläsaren, men ingenting händer. Kan det vara problem från Eforums håll eller har det hänt något i min burk? 😳

Fick själv svar från idg.se. De hade tekniska problem som skulle ordnas snarast.

Don't worry - Be happy! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...