Jump to content
Annons

Konserttips


schopin

Recommended Posts

Annons
Alla som vill är varmt välkomna till min examenskonsert nu på fredag kl. 19.00 på kungl. musikhögskolan.

Det blir ett flygelparty med både pianohits och nyskrivet, akustiskt som med elektronik.

Läs mer på:

www.pianokalas.com

kmh.se

080328080404_1900_eflyer-big.jpg

Rockstar 😄 Kul - stort lycka till. Ska nog försöka komma loss!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul initiativ! Jag dyker hemskt gärna upp 😄

Kan det råda platsbrist? Hur länge förväntas det pågå? Och framför allt - är det du som är Basse?

Jag är basse ja 😎

Det är delvis ett avslappnat försök att visa att konsertsalsmusiken inte bara är för pensionärer, men även ett utforskande med flygel och elektronik i livesammanhang.

Det kommer nog en hel del folk, men du kommer absolut att få plats.

Konserten blir ca. 1,5 timme inkl. kort paus.

Det blir som sagt några pianoklassiker, men även ett par rätt koola nyskrivna grejer med flygel, laptop, effekter, surround-pa, tape, controllers, syntmodulatorer m.m.

Så halva programmet är du garanterad att inte ha hört spelas någon gång förut 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland är det synd att vår hufudstad ligger väl långt bort 😑 Hade med glädje besökt konserten!

Ber att få önska eder lycka till och en ypperlig afton för de som närvarar! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gick konserten som förväntat? 🙂

Jag har precis fått spektaklet på video så du kan lyssna själv. Halva konserten (det akustiska) finns på följande adress:

http://kmh.pianokalas.com

Kul och bra! Fick upp ögonen för Rachmaninov. Måste rota igenom sambons klassiska cd-samling och lyssna in mig mer. Otroligt snyggt på en del ställen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...