Slakteri Postat 1 april 2008 Postat 1 april 2008 Hej Studio! Anders är mitt namn men går under aliaset slakteri. Halkade in här på ett bananskal då jag letade tips för mitt musikintresse. När jag hittade vad jag sökte blev jag lite beroende av sidan och kollar den nu dagligen. 😆 Personligen bryter jag mot de principer som många säger "Lär dig ett instrument och håll dig till det", med andra ord spelar jag det mesta.. gillar att kunna lagom om mycket. Spelar bl.a. Gitarr, Piano, Theremin, Dragspel, Munspel och Ukulele (mycket mer, men pallar inte räkna upp allt). Ha det bra folks! 😉 Mvh Anders "slakteri".
jarlo Postat 1 april 2008 Postat 1 april 2008 Hej Studio! Anders är mitt namn men går under aliaset slakteri. Halkade in här på ett bananskal då jag letade tips för mitt musikintresse. När jag hittade vad jag sökte blev jag lite beroende av sidan och kollar den nu dagligen. 😆 Personligen bryter jag mot de principer som många säger "Lär dig ett instrument och håll dig till det", med andra ord spelar jag det mesta.. gillar att kunna lagom om mycket. Spelar bl.a. Gitarr, Piano, Theremin, Dragspel, Munspel och Ukulele (mycket mer, men pallar inte räkna upp allt). Ha det bra folks! 😉 Mvh Anders "slakteri". Theremin? Coolt! Välkommen hit 🙂
PokerFigge Postat 2 april 2008 Postat 2 april 2008 Välkommen, schysst med felr som spelar munspel! 🙂 /F
hegobald Postat 2 april 2008 Postat 2 april 2008 Välkommen in i värmen.. Kul med Thermin 🙂 . Har du nåt låtexempel kanske?
Slakteri Postat 2 april 2008 Trådstartare Postat 2 april 2008 Har inte spelar in något än, men har lite projekt på gång.. Tänkte att det skulle låta i stil med Dorit Chrysler (http://www.doritchrysler.com/toc.html).. Hon är sjuktligt häftig! Men som sagt, jag jobbar på det så ni får vänta 🙂
Novembernatt Postat 7 april 2008 Postat 7 april 2008 (redigerat) . Redigerat 11 september 2022 av Novembernatt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.