Linus Postat 1 april 2008 Postat 1 april 2008 Reason Accordions đ Nu kan du spela skjortan av Calle Jularbo.
Mats StÄlbröst Postat 1 april 2008 Postat 1 april 2008 Snacka om att ha fingret pÄ pulsen i studiovÀrlden. Dragspel Àr helt klart nÀsta stora grej... Min gissning Àr att den hÀr ljudbanken lirar riktigt bra ihop med Clavias nya syntfamilj, som Àr speciellt anpassad för vÀnsterhÀnta musiker: www.clavia.se /Mats
iGnu Postat 1 april 2008 Postat 1 april 2008 1:a April eller vad? đ rĂ€tt snyggt nĂ€r de bara klippt in ordet "accordions" i talet frĂ„n reason pianos..
Anders F Postat 1 april 2008 Postat 1 april 2008 hahaha kolla in den filmen som finns pĂ„ sidan.. đ đ yeah, itÂŽs ready to rock
allansson Postat 1 april 2008 Postat 1 april 2008 "Great. Just what the world needs" you say. "More multisampled accordions!" đ Skrattade underbart högt Ă„t filmen.
Circulate (oregistrerad) Postat 1 april 2008 Postat 1 april 2008 TĂ€nk sĂ„ Ă€r det inte ett skĂ€mt dĂ„ đ
iGnu Postat 1 april 2008 Postat 1 april 2008 dÄ köper jag det för att. dragspels-techno har alltid varit en svaghet.
Björn Olsberg Postat 2 april 2008 Postat 2 april 2008 dĂ„ köper jag det för att. dragspels-techno har alltid varit en svaghet. Drar mig genast till minnes lĂ„ten Dö dragspel, Dö av Peppemannen đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.