suprapappa Postat 30 mars 2008 Postat 30 mars 2008 hallå söker efter sångerskor och sångare för att sjunga på demos. jag sysslar med "kommersiellt" låtskrivande och producerande. är öppen för det mesta inom organisk musik men det mesta tycks dra år det rockigare hållet. är inte signad men flera av förlagen gillar det jag gör. söker i första hand efter en stark tonsäker röst med brett register i stil med artister som Kelly Clarkson, Pink, Avril Lavigne men alla typer av röster kan vara intressanta, tjejer som killar. ett väldigt bra engelskt uttal är ett måste. är bosatt i sthlm vilket du oxå bör vara. skicka pm för att utväxla låtexempel / röstprov : ) ödmjukast petri
EmelieRose Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Tja! Hjälper gärna till om du är i behov av sångpålägg. Checka in min myspace: www.myspace.com/emelierosemusic så kan du lyssna in dig lite. Ciao /Emelie
JeNsy (oregistrerad) Postat 21 april 2008 Postat 21 april 2008 hallå söker efter sångerskor och sångare för att sjunga på demos. jag sysslar med "kommersiellt" låtskrivande och producerande. är öppen för det mesta inom organisk musik men det mesta tycks dra år det rockigare hållet. är inte signad men flera av förlagen gillar det jag gör. söker i första hand efter en stark tonsäker röst med brett register i stil med artister som Kelly Clarkson, Pink, Avril Lavigne men alla typer av röster kan vara intressanta, tjejer som killar. ett väldigt bra engelskt uttal är ett måste. är bosatt i sthlm vilket du oxå bör vara. skicka pm för att utväxla låtexempel / röstprov : ) ödmjukast petri Hej! Om du söker en sångerksa, kanske jag kan vara något:) Gå gärna in på min myspace sida: www.myspace.com/cinnamonatic mvh Jenny
Gladprick (oregistrerad) Postat 29 april 2008 Postat 29 april 2008 hallå söker efter sångerskor och sångare för att sjunga på demos. jag sysslar med "kommersiellt" låtskrivande och producerande. är öppen för det mesta inom organisk musik men det mesta tycks dra år det rockigare hållet. är inte signad men flera av förlagen gillar det jag gör. söker i första hand efter en stark tonsäker röst med brett register i stil med artister som Kelly Clarkson, Pink, Avril Lavigne men alla typer av röster kan vara intressanta, tjejer som killar. ett väldigt bra engelskt uttal är ett måste. är bosatt i sthlm vilket du oxå bör vara. skicka pm för att utväxla låtexempel / röstprov : ) ödmjukast ☺️ petri Hej! Om du söker en sångerksa, kanske jag kan vara något:) Gå gärna in på min myspace sida: www.myspace.com/cinnamonatic mvh Jenny Tjena! JAg 'r en sångerska med bred röst. MYcket soul! Kolla in min my space sida som jag håller på att jobbba med. www.myspace.com/sandreahmusic MVh Sandra
Moa Postat 23 juni 2008 Postat 23 juni 2008 Hej! Jag är jätteintresserad och tror det kan passa mig. Undrar bara om det fortfarande är aktuellt? Skicka ett PM isf så kan jg berätta mer. Ha det gott
suprapappa Postat 26 juni 2008 Trådstartare Postat 26 juni 2008 Hej! Jag är jätteintresserad och tror det kan passa mig. Undrar bara om det fortfarande är aktuellt? Skicka ett PM isf så kan jg berätta mer. Ha det gott Alltid aktuellt ☺️ Skickar pm
frejan (oregistrerad) Postat 10 juli 2008 Postat 10 juli 2008 Hej! Hur blev låten =)? Nyfiken. Mvh F r e j
suprapappa Postat 11 juli 2008 Trådstartare Postat 11 juli 2008 Hej! Hur blev låten =)? Nyfiken. Mvh F r e j Hej själv! 😄 öh....?? vilken låt pratar vi om? 😏
frejan (oregistrerad) Postat 18 juli 2008 Postat 18 juli 2008 Hehe jag märker att jag skummade lite slarvigt där. Jag menade bara allmänt. Skulle vara kul att lyssna på lite av ditt material. Jag har själv gjort en del låtar med samma stuk nämligen. Mvh F r e j
DivineCo Postat 18 juli 2008 Postat 18 juli 2008 Sjunger gärna en sång men problemet är att du inte kan skriva en låt även om du tror det!
Anders F Postat 18 juli 2008 Postat 18 juli 2008 Eh.. vad kom det där ifrån nu då? 🙂 Tror det kan vara vår vän alkoholen kanske 🙂
suprapappa Postat 22 juli 2008 Trådstartare Postat 22 juli 2008 Sjunger gärna en sång men problemet är att du inte kan skriva en låt även om du tror det! E lite undrarande över var din druckna skalle har hört mina låtar överhuvudtaget men tack för bumpen iaf 🤪
friend (oregistrerad) Postat 22 juli 2008 Postat 22 juli 2008 Om du fortfarande är i behov sångpålägg och vill ha kontakt med en enastående bra sångerska, så PM:a mig så kan jag fråga henne. Hon körar på min CD och är så bra att man får tårar i ögonen. Dock är hon profs och tar en ca. 1.000:- för en session, vilket är väl värda pengar, tro mig.
Progressive (oregistrerad) Postat 17 november 2008 Postat 17 november 2008 Jag är intresserad 😆 http://www.myspace.com/camillawestin
suprapappa Postat 8 december 2008 Trådstartare Postat 8 december 2008 Jag är intresserad 😎 http://www.myspace.com/camillawestin har skickat pm
MsModesty Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 Hallå där! Snubblade in på din tråd, dock ser jag ju att den har ett par månader på nacken. Jag gissar på att du fått det du söker nu. Men jag blev mest nyfiken på att få höra några tidigare verk från dig, om det skulle gå för sig? Ha en fortsatt trevlig kväll, Hanna
AlbinLoan Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 (redigerat) Here you got me. But I aint for free. Albin Loán @ Spotify eller www.AlbinLoan.com (finns mer på hemsidan). Hoppas att du diggar, Mvh Albin Loán 0704-60 76 70 Redigerat 9 mars 2011 av AlbinLoan
Cottonclub by Elin Dahl Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 Hej, Jag heter Elin Dahl och är jazzsångerska med egna företaget Cottonclub by Elin Dahl. Jag har en rökig och sexig jazzröst som jag tror och hoppas att du kommer gilla;-) Jag har även musikal,soul och klassisk sång med i bagaget så jag har en bred teknik att falla tillbaks på och kan vara anpassningsbar. Just nu är jag Göteborgsbaserad och jobbar med min duo Sophisticated Ladies, mitt jazzband West Coast Jitter Band och med eget material. Lyssna på mig på Soundcloud https://soundcloud.com/elin-dahl/cry-me-a-river Hör av dig om du är intresserad av ett samarbete. Mvh Elin Dahl
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.