Jump to content
Annons

Cubase SX3 till Cubase SE3

Recommended Posts

oloan808 (oregistrerad)
Postat

Hejsan! Har tidigare kört på ett hackat cubase sx3, har nu köpt ett se3. Men mina gamla projet fungerar inte. Kan man göra något åt detta? Konvertera filer etc?

Annons
Postat

Tyvärr. SX3-projekt kan inte laddas in i mindre versioner.

Postat

Har för mig att det faktiskt går (inte helt) genom att modda projektfilen i notepad. Går säkert att hitta denna information på det där internet som alla pratar om...

Postat

Går ju alltid att exportera som wav filer men det är ju ganska jobbigt. Blev själv skapligt besviken att studions cubase studio 4 inte kunde öppna cubase le filer då jag försökte använda heminspelningar.

Postat
Går ju alltid att exportera som wav filer men det är ju ganska jobbigt. Blev själv skapligt besviken att studions cubase studio 4 inte kunde öppna cubase le filer då jag försökte använda heminspelningar.

Cubase studio 4 skall väl kunna öppna alla "mindre" modeller som tex LE?

SE kan däremot inte öppna SX!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.