oloan808 (oregistrerad) Postat 29 mars 2008 Postat 29 mars 2008 Hejsan! Har tidigare kört på ett hackat cubase sx3, har nu köpt ett se3. Men mina gamla projet fungerar inte. Kan man göra något åt detta? Konvertera filer etc?
Linus Postat 29 mars 2008 Postat 29 mars 2008 Tyvärr. SX3-projekt kan inte laddas in i mindre versioner.
Gilbert Postat 29 mars 2008 Postat 29 mars 2008 Har för mig att det faktiskt går (inte helt) genom att modda projektfilen i notepad. Går säkert att hitta denna information på det där internet som alla pratar om...
bozar Postat 29 mars 2008 Postat 29 mars 2008 Går ju alltid att exportera som wav filer men det är ju ganska jobbigt. Blev själv skapligt besviken att studions cubase studio 4 inte kunde öppna cubase le filer då jag försökte använda heminspelningar.
Fredrik Karlsson Postat 29 mars 2008 Postat 29 mars 2008 Går ju alltid att exportera som wav filer men det är ju ganska jobbigt. Blev själv skapligt besviken att studions cubase studio 4 inte kunde öppna cubase le filer då jag försökte använda heminspelningar. Cubase studio 4 skall väl kunna öppna alla "mindre" modeller som tex LE? SE kan däremot inte öppna SX!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.