Hemmpe Postat 29 mars 2008 Postat 29 mars 2008 Tjo hopp ! ny på forumet .Henrik heter jag kallar mej Hemmpe . lirar mest Gura men kan lira bas ock klaviatur ,sjunger gör jag men inge vidare ..men men, sång ska på i vilket fall som helst .är ingen super gitarist men kul är det. Har väll hållit på med musik, till och från sen jag var 16 är 40 nu . Senaste året har jag lärt mej ganska mycket om inspelning på datorn kul som bara den .. körde med en porta Zoom mrs 8 tror jag den hette innan .och har hafft en liten studio i replokalen när jag va runt 21 bast fram till 24 ca en fostex 8 kanals rullbandare samt fostex 8 kanals mixer bord ..model kommer jag ej ihåg ..med massa till behör .. så det här med inspelning är väll inte så nytt för mej .. inspelning via datorn är fantastiskt tycker jag ..vilken skillnad mella nu och då på teknik och kvalite .. Spelar mest Rock och Pop .men det blir även lite synt .ibland ..depeche mod va dom som jag gillade mest i början av 80 talet sen gled u2 Ac\Dc ,iron maiden in i min själ och Rockade loss mitt arsle från syntarnas värld .. trevligt och va här ..verkar vara fult ös har på forumet .. Ska bli kul och läsa om allt nytt och gammalt samt lyssna på era skapelser .. har väll lite låtar som jag kommer lägga upp så småning om .... synes ..Rock on mvh Hemmpe
Zauron_87 Postat 29 mars 2008 Postat 29 mars 2008 välkommen på dej rocker 😛 alltid kul med nytt folk 😎
KaptenGnissel Postat 29 mars 2008 Postat 29 mars 2008 Hej och välkommen hit! Flera rockers är alltid välkommet 😛 //K-G
sixties Postat 29 mars 2008 Postat 29 mars 2008 Välkommen! är i samma ålder och visst är tidiga maiden bra men själv lyssnar jag mest på punk-rock och 60-tals musik. kul med fler vettiga personer på forumet.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.