stupelfrasse (oregistrerad) Postat 28 mars 2008 Postat 28 mars 2008 Jag undrar om det på nätet någonstans finns hela låtar att ladda ner för att träna på mixning, där det alltså är en ljudfil per kanal. Detta ska då vara proffsigt inspelade låtar som kan användas för att träna på. Finns detta?
stupelfrasse (oregistrerad) Postat 28 mars 2008 Postat 28 mars 2008 Ja just det.. det var ju ett alternativ... men vet ni om det finns fler?
Emress Postat 6 april 2008 Postat 6 april 2008 Ja just det.. det var ju ett alternativ... men vet ni om det finns fler? jag hittar inte vart jag kan ladda ner mixologi 😄
DieHard (oregistrerad) Postat 6 april 2008 Postat 6 april 2008 Ja just det.. det var ju ett alternativ... men vet ni om det finns fler? jag hittar inte vart jag kan ladda ner mixologi 😄 på studios hemsida www.studio.se
Piccazzo Postat 6 april 2008 Postat 6 april 2008 DU kan köpa DVD:n Mix IT Like A Record med Charles Dye. Dock tror jag att filerna är i PT format.
Pesek Postat 6 april 2008 Postat 6 april 2008 http://stutjanster.idg.se/laddaner/showFil...mp;EditionID=61 🤪
Emress Postat 6 april 2008 Postat 6 april 2008 Ja just det.. det var ju ett alternativ... men vet ni om det finns fler? jag hittar inte vart jag kan ladda ner mixologi 😄 på studios hemsida www.studio.se nej det går inte, har kollat runt, och det går inte att _ladda ner den_
Anders F Postat 6 april 2008 Postat 6 april 2008 Ja just det.. det var ju ett alternativ... men vet ni om det finns fler? jag hittar inte vart jag kan ladda ner mixologi 😄 på studios hemsida www.studio.se nej det går inte, har kollat runt, och det går inte att _ladda ner den_ Skicka ett PM till admin så ordnar det sig nog. Annars kan du alltid fråga folk här på forumet om de vill "låna" ut sina egna låtar till dig som du kan öva på. MVH Anders
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.