J-5000 Postat 18 oktober 2004 Dela Postat 18 oktober 2004 Tjännaaa.. Satt och lekte lite igår och provade slänga på en accapella på vad jag åstadkommit och då lät det så här; Your browser does not support the HTML5 audio tag Hope ya likes, todelooo... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 18 oktober 2004 Dela Postat 18 oktober 2004 Kanske en titt här inte skulle skada? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
patrik Postat 18 oktober 2004 Dela Postat 18 oktober 2004 Möjligt att posten inte håller önskad form för detta forum. Men detta bör lyssnas på ändå. Jag tycker det låter tight! Har lyssnat en del på "amatör" hip hop från http://www.whoa.nu där det finns riktigt jävla duktiga snubbar. Du rappar inte själv eller? Annars vore det roligare att höra något du själv drar över beatet. Blir ju lite snålskjuts nu eftersom rappen är tight från början 🙂 Jag gillar det jag hör i alla fall, hoppas du postar upp lite mer "shit" när du har tid! "Keepin' it reeeeal" 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
J-5000 Postat 18 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 18 oktober 2004 (redigerat) Neko; Hoppsan, sorry ! 😎 Har inte postat här förr. Var visst lite för snabb, borde ha kollat upp det där först hehe Provar och gör så istället. Patrik; Tackar 🙂 Jorrå, har hänt att jag kört några rader lite då och då.. Kan hända att det blir nåt på denna beat framöver 🙂 Kanske nån admin eller nåt kan ta bort denna tråd ? Skapar en gallup när denna är borttagen(så det inte finns två trådar) 🙂 Redigerat 18 oktober 2004 av J-5000 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.