alabana Postat 28 mars 2008 Dela Postat 28 mars 2008 varför måste 50 cent ha skydds väst det är så j-vla dåligt av alla andra rappare som vill döda en för han ä så bra 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pirateKING Postat 28 mars 2008 Dela Postat 28 mars 2008 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mats Stålbröst Postat 28 mars 2008 Dela Postat 28 mars 2008 Sådan är tyvärr den bistra verkligheten när man är så briljant inom sitt gebit som 50 Cent trots allt är. Avundsjuka är inte att leka med... För att dra en parallell till livet här på Studio-redaktionen så kan jag upplysa om att Majken - på den tiden han jobbade här - inte kom till jobbet en enda dag, utan att vara iklädd sin skottsäkra väst. /Mats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik Karlsson Postat 28 mars 2008 Dela Postat 28 mars 2008 För att dra en parallell till livet här på Studio-redaktionen så kan jag upplysa om att Majken - på den tiden han jobbade här - inte kom till jobbet en enda dag, utan att vara iklädd sin skottsäkra väst. /Mats Haha 😛😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BoJoel Postat 28 mars 2008 Dela Postat 28 mars 2008 Sådan är tyvärr den bistra verkligheten när man är så briljant inom sitt gebit som 50 Cent trots allt är. Avundsjuka är inte att leka med... För att dra en parallell till livet här på Studio-redaktionen så kan jag upplysa om att Majken - på den tiden han jobbade här - inte kom till jobbet en enda dag, utan att vara iklädd sin skottsäkra väst. /Mats Du menar att han var avundsvärd och briljant "på den tiden när han jobbade här".. jo,jo 😛 Vad säger inte det om er som fortfaraned jobbar där? PS Jag skickar ett PM om var du kan sätta in pengarna 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.