musik (oregistrerad) Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 Hej! Jag har ett bättre förslag, om man är rädd för att något ska hända: godkänd bottomless hos damerna istället. :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 mars 2008 Dela Postat 28 mars 2008 Jag har kört topless utan problem... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lithium Postat 28 mars 2008 Dela Postat 28 mars 2008 Var det inte två tjejer som kände sig diskriminerade pga. att de inte fick bada topless i badhuset - ungerfär samtidigt som två muslimer kände sig diskriminerade då de inte fick bära slöja i badhuset. Hur fan skall detta sluta? 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 28 mars 2008 Dela Postat 28 mars 2008 Var det inte två tjejer som kände sig diskriminerade pga. att de inte fick bada topless i badhuset - ungerfär samtidigt som två muslimer kände sig diskriminerade då de inte fick bära slöja i badhuset. Hur fan skall detta sluta? 😄 Jag tycker alltid att man kan vända på allt sånt där! Det har gått inflation i begreppet diskriminering. Är inte de diskriminerade som inte vill se någon topless? Är inte de diskriminerade som inte vill se någon med slöja? Jovisst är det så!! 😉 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 29 mars 2008 Dela Postat 29 mars 2008 ..det är alltså svårt att alltid bara ta hänsyn till den ena partens önskemål, menar jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 29 mars 2008 Dela Postat 29 mars 2008 Då är jag diskriminerad, eftersom jag VILL se topless i badhuset... Men inte får detta..?? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 mars 2008 Dela Postat 29 mars 2008 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 29 mars 2008 Dela Postat 29 mars 2008 Då är jag diskriminerad, eftersom jag VILL se topless i badhuset...Men inte får detta..?? 😄 Javisst, ingen djävel som tar hänsyn till din åsikt!! Skrämmande... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sarita (oregistrerad) Postat 30 mars 2008 Dela Postat 30 mars 2008 Klart att detta inte är någon världsomvälvande fråga, men hela syftet med deras protest var att de ville ha samma regler för alla, och det är kanske inte helt fel. Sedan kan jag som kvinna tycka att det är synd att dessa ickefrågor får sådant utrymme när det fortfarande finns så mycket annat viktigare att ägna energi åt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 31 mars 2008 Dela Postat 31 mars 2008 Klart att detta inte är någon världsomvälvande fråga, men hela syftet med deras protest var att de ville ha samma regler för alla, och det är kanske inte helt fel. Sedan kan jag som kvinna tycka att det är synd att dessa ickefrågor får sådant utrymme när det fortfarande finns så mycket annat viktigare att ägna energi åt. Mycket riktigt...Finns en hel uppsjö ämnen som är oändligt mycket viktigare...Som varför regeringen hycklar med miljökrisen osv osv... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.