Joal Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 Någon som vet vad det är för anslutningar? Jag skall ansluta ett slutsteg till ett par högtalare men jag vet inte vad jag behöver för sladdar 🙁 . Slutstegets utgångar ser ut som på bilden och högtalarna har liknande (antagligen identiska) ingångar samt teleingång. Bild Tänkte fixa replokal hemma 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 Detdär ser ut som vanliga banankontakter. Borde gå att handla hane/hane på Elfa. Annars kan du ju bara köpa själva kontakterna och löda ihop själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 min kontakt är din takt och vår kontakt är din takt nanana banankontakt banankontakt som sagt.. elfa eller kjell&company.. gå ut i solen istället.. där är jag nu!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 Detdär ser ut som vanliga banankontakter. Borde gå att handla hane/hane på Elfa. Annars kan du ju bara köpa själva kontakterna och löda ihop själv. ev finns också möjligheten att snurra fast kabeln direkt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 Detdär ser ut som vanliga banankontakter. Borde gå att handla hane/hane på Elfa. Annars kan du ju bara köpa själva kontakterna och löda ihop själv. ev finns också möjligheten att snurra fast kabeln direkt på vissa finns också ett hål längst in, som man kan trä en avplastad kabel genom. sen skruvar man bara fast plastskruven över.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joal Postat 27 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 27 mars 2008 Tack för alla snabba svar! Skall genast köpa några banankontakter och testa. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.