therocker Postat 27 mars 2008 Postat 27 mars 2008 (redigerat) Hej. Är gitarist och skriver musik. Undrar om det är någon som är intresserad att bilda ett "distansband", alltså skriva o spela in musik över nätet. Behöver i så fall sångare, keyboardist, bassist o trummis, samt att ni har möjlighet att spela in er själva. Genren är rock/hårdrock/metall. Har i liten skala samarbetat lite grand på detta sätt med olika folk o det funkar ganska bra, har lagt upp ett smakprov, en mix av två låtar jag gjort, (dom e inte riktigt färdiga än...) Klicka på länken, JensFröling Eller gå in på "låtar/rock/metall" i forumet och lyssna på "JensFröling". (Har fått hjälp med sång samt lite trummor på dom låtarna) Kan de va nåt? Hör av er!! Hälsningar Jens 😲 Redigerat 27 mars 2008 av therocker
sixties Postat 27 mars 2008 Postat 27 mars 2008 Jag är bassist och kan kanske bidra till några låtar. ska lyssna på det du gjort nu.
therocker Postat 27 mars 2008 Trådstartare Postat 27 mars 2008 Så, nu är låten godkänd och går att lyssna på.
sixties Postat 27 mars 2008 Postat 27 mars 2008 nu har jag lyssnat och det låter väldigt mycke Bon jovi om dina låtar, inte dåligt men tyvärr tror jag inte jag kan tillföra något eftersom detta inte riktigt är min grej men lycka till iallafall. 😎
saverman Postat 27 mars 2008 Postat 27 mars 2008 Behöver du verkligen en sångare? Tyckte det där rockade på rätt bra. 🙂 Jag gör gärna ett försök på det annars. Lust att skicka över en av låtarna så kan jag lägga om den så får du säga vad du tycker.
therocker Postat 30 mars 2008 Trådstartare Postat 30 mars 2008 En sångare som visat intresse än så länge, bra det!! Men finns det verkligen ingen trummis, keyboardist eller bassist någonstans där ute ?? Hör av er!! Jens
Zauron_87 Postat 1 april 2008 Postat 1 april 2008 Räcker upp handen som en metal bassist då 😛http://www.myspace.com/anesticofficial kan du lyssna på solo projekt om det kan vara nått intresse så hör av dej 🙂
therocker Postat 1 april 2008 Trådstartare Postat 1 april 2008 Det tar sig minsann!!! 🙂 Trummis o keyboardist??
manel Postat 22 april 2008 Postat 22 april 2008 Jag kan morra och rappa lite om du vill =) http://www.speedyshare.com/191114367.html
Steve-o Postat 23 april 2008 Postat 23 april 2008 Någon sångare behöver ni verkligen inte, killen sjunger ju skitbra!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.