basshole Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 Svårslagen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 En sån här har jag. Lätt snyggare än alla er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bunga Postat 28 mars 2008 Dela Postat 28 mars 2008 ESP Eclipse är drömgitarren. Tycker dock den med guldkant är snäppet vassare än den med vit kant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 28 mars 2008 Dela Postat 28 mars 2008 Mosrite! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 28 mars 2008 Dela Postat 28 mars 2008 Svårslagen! Mumma... lätt den snyggaste basen någonsin! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lithium Postat 28 mars 2008 Dela Postat 28 mars 2008 Ursäkta vill inte hacka just på din gitarr men en tele måste ha lönnhals och cellulosalack. Ser bara konstigt ut med rosewood eller ljus lönnhals. Dvs om vi snacka om snygga gitarrer och min åsikt. 😊 Annars är Firebird VII en favorit. Stencoola. Då snackar vi "snygga" gitarrer och din åsikt! 😎 Skoja bara! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnetic Postat 28 mars 2008 Dela Postat 28 mars 2008 Hallå, PRS regerar... 😄 Och speciellt då med deras "513 rosewood" modell. Ha de! // Klas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
7sortersapa Postat 28 mars 2008 Dela Postat 28 mars 2008 JAg tycker att VOX-gitarrerna är snyggast. Jag tycker att de är så skönt "o-bred benta", plus att Brian Jones var världens colaste snubbe tills de andra stenarna mördade honom :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AlienDealer (oregistrerad) Postat 28 mars 2008 Dela Postat 28 mars 2008 Min egen är ju snyggast (läs: mitt barn är sötast) 😄 // Kitte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
raso (oregistrerad) Postat 28 mars 2008 Dela Postat 28 mars 2008 Inte en enda ibanez? då blir jag den först och jag väljer att lägga upp 7strängade Ibanez APEX (signature Munky i KoRn) 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pme (oregistrerad) Postat 28 mars 2008 Dela Postat 28 mars 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 28 mars 2008 Dela Postat 28 mars 2008 (redigerat) Hej! Detta är lite jobbigt! Kunde ha använt sökfunktionen, men inte lätt att veta... finns en megatråd i ämnet. Snyggast är en Gibson Les Paul Supreme, alternativt en Gibson Les Paul Florentine Quilted, alternativt en Gobson Les Paul Premium Plus, alternativt en Gibson Les Paul Quilted Class 5. Men förmodligen blir svaret den gitarr jag själv ska bygga... 😄 Smakprov: En Gibson Les Paul Supreme i körsbär 😉 :musik Redigerat 28 mars 2008 av musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Decket (oregistrerad) Postat 30 mars 2008 Dela Postat 30 mars 2008 Detta är lite jobbigt! Kunde ha använt sökfunktionen, men inte lätt att veta... finns en megatråd i ämnet. Oj, jag som tyckte jag letade ordentligt. Vad heter tråden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lithium Postat 2 april 2008 Dela Postat 2 april 2008 (redigerat) Vill inte starta något krig nu men jag tycker att en Gibson (les paul) bara är snygg som ny. Med några decennier på nacken blir den ungefär lika vacker som en rostig gammal bil (FUL) till skillnad från en fender som bara blir vackrare med åren, tycker jag iaf. 😳 Redigerat 2 april 2008 av Lithium Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gain Postat 3 april 2008 Dela Postat 3 april 2008 Nog är de flesta gitarrer snyggast i nyskick och visst blir en Tele eller Strata vackrare med lite hårt leverne 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 3 april 2008 Dela Postat 3 april 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Biran Postat 3 april 2008 Dela Postat 3 april 2008 Dessa 2 är mina favvoguror, som jag spanat in ett tag, http://www.espguitars.co.jp/oversea/standa..._1_ctm_frl.html http://www.espguitars.co.jp/oversea/standa...t/m2r_emgl.html troligen för jag kan köpa loss dom med 35% rabatt via kontakter 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kiefz Postat 3 april 2008 Dela Postat 3 april 2008 svårt att välja en favorit nä man älskar dem allehop 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kallenygren Postat 3 april 2008 Dela Postat 3 april 2008 ESP Eclipse med den vita kanten. Vackrare än så kan det knappast bli! Är benägen att hålla med! jafan eclipsen är fanimej vacker! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrRomero Postat 4 april 2008 Dela Postat 4 april 2008 Tänkte posta en till gitarr, för den är så vacker! Gibson Firebird Blue Mist! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 4 april 2008 Dela Postat 4 april 2008 Hej! Detta är lite jobbigt! Kunde ha använt sökfunktionen, men inte lätt att veta... finns en megatråd i ämnet. Snyggast är en Gibson Les Paul Supreme, alternativt en Gibson Les Paul Florentine Quilted, alternativt en Gobson Les Paul Premium Plus, alternativt en Gibson Les Paul Quilted Class 5. Men förmodligen blir svaret den gitarr jag själv ska bygga... 🙂 Smakprov: En Gibson Les Paul Supreme i körsbär 😛 :musik ska du bygga en planka med bindings runt hela kropp, hals och huvud?? jistanes vilket jobb. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SvartSaft Postat 4 april 2008 Dela Postat 4 april 2008 Jag har alltid varit helsåld på Gibson Explorer, troligen väldigt influerad av James Hetfield... :-) Så, när jag fyllde 30 fick jag äntligen en i födelsedagspresent! Bytte genast ut mickarna mot EMG 81:or, och hade med ens den ultimata metal-gitarren! Lånade ut guran till en fotosession min fru gjorde häromdan, därav modellen (Therese Linger) i bakgrunden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ptr Postat 4 april 2008 Dela Postat 4 april 2008 Parker Fly Mojo Snakeskin... /ptr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrMeanRed Postat 4 april 2008 Dela Postat 4 april 2008 Gibson Les Paul 56 Gibson Firebird GFIREBIRDCW 😛 Amen brotha! Du prickade mina två favoriter. 🙂 Lägg till en Fender Jaguar och samlingen är komplett 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burn Postat 4 april 2008 Dela Postat 4 april 2008 Svårslagen! Tänk om det fanns en gitarr som såg ut sådär...! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ptr Postat 5 april 2008 Dela Postat 5 april 2008 (redigerat) Tänk om det fanns en gitarr som såg ut sådär...! Tänk att det fanns! (Tyvärr gick det inte att direktlänka till bilderna) Model 480 Walnut Model 481 in Burgundy Båda 70-tal... (Modellerna tillverkades 1973 - 1982, så det borde inte vara omöjligt att hitta en begagnat) Lite mer info : 400 series & 480 & 481 & 483... ps, RickBeat är en utmärkt Rickenbacker resurs (och svensk dessutom).. /ptr Redigerat 5 april 2008 av ptr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lithium Postat 6 april 2008 Dela Postat 6 april 2008 Utöver Tele så har vi ju även denna skönheten: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burn Postat 7 april 2008 Dela Postat 7 april 2008 Tänk om det fanns en gitarr som såg ut sådär...! Tänk att det fanns! (Tyvärr gick det inte att direktlänka till bilderna) Model 480 Walnut Model 481 in Burgundy Båda 70-tal... (Modellerna tillverkades 1973 - 1982, så det borde inte vara omöjligt att hitta en begagnat) Lite mer info : 400 series & 480 & 481 & 483... ps, RickBeat är en utmärkt Rickenbacker resurs (och svensk dessutom).. /ptr Tack för tipset! Får hålla utkik eftr en sån! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lithium Postat 13 april 2008 Dela Postat 13 april 2008 (redigerat) ...sen har jag ju en liten dröm! Fender Jagstang! Redigerat 13 april 2008 av Lithium Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LinusDD Postat 15 april 2008 Dela Postat 15 april 2008 Måst ta o säga Gibson Explorer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.