Decket (oregistrerad) Postat 26 mars 2008 Dela Postat 26 mars 2008 Vilken är egentligen den snyggaste gitarren genom tiderna? Var snäll och bifoga bild! Låt åsikterna hagla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jossman Postat 26 mars 2008 Dela Postat 26 mars 2008 Vilken är egentligen den snyggaste gitarren genom tiderna? Var snäll och bifoga bild! Låt åsikterna hagla! Min Tele Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RikardS (oregistrerad) Postat 26 mars 2008 Dela Postat 26 mars 2008 Bifogar ingen bild men en gibson SG standard e mkt vackert. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Decket (oregistrerad) Postat 26 mars 2008 Dela Postat 26 mars 2008 Bifogar ingen bild men en gibson SG standard e mkt vackert. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 26 mars 2008 Dela Postat 26 mars 2008 Gibson LP m 3 mickar. Svart eller vit. Har dock tyvärr inte en sådan själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
funky monk Postat 26 mars 2008 Dela Postat 26 mars 2008 Martin D12-28 grrrrrr Vet inte vad som är mest underbart, utseendet eller ljudet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel H Postat 26 mars 2008 Dela Postat 26 mars 2008 (redigerat) Rickenbacker gitarrerna är häftiga. Har tyvärr ingen själv. Redigerat 26 mars 2008 av Daniel H Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skagandboneman Postat 26 mars 2008 Dela Postat 26 mars 2008 Den här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrRomero Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 Gibson Les Paul 56 Gibson Firebird GFIREBIRDCW 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Becker Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 ESP Eclipse med den vita kanten. Vackrare än så kan det knappast bli! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 jag tycker de flesta instrument är skitsnygga.. har svårt för hockeyklubbor o bc rich monster.. favvisarna är nog gibson les paul standard, black beauty, gibson SG och firebird samt fender strata o tele.. jag är vad man brukar kalla en purist! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Icnirac Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 ESP Eclipse med den vita kanten. Vackrare än så kan det knappast bli! den e så fetdrool. ja köpte guitar hero till PS3 enbart för att få en ESP gitarr 😎 ( ja har inte ens PS3 O_O ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
henkeH2 Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 (redigerat) Denna. Min. 😎 Redigerat 27 mars 2008 av henkeH2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PerBjo Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 Lätt en röd Gibson es-335 med Bigsby-svajstall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lithium Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Adamtoneport Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 MIN!!! <3<3<3 Vackrare kan det inte bli! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BoJoel Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 ESP Eclipse med den vita kanten. Vackrare än så kan det knappast bli! Är benägen att hålla med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 Fender Telecaster Custom 62' MIJ Jag älskar min lilla pärla 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jossman Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 (redigerat) Fender Telecaster Custom 62' MIJ Jag älskar min lilla pärla 🙂 Grym (tål å ses två gånger) Redigerat 27 mars 2008 av jossman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 Gibson Firebird GFIREBIRDCW 🙂 Les Paul har varit min favoritgitarr sedan jag såg den första gången, då var jag nog runt 8-9 år. Firebird är också grymt cool... sneglat lite på Tokais kopia men vill ha en med 3 mickar. Och Telecasters är coola som bara den. Kan bara inte me deras huvud, det är lätt det fulaste i branchen. I stark konkurrens med Hagströms huvuden. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dominion Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 Gibson Firebird GFIREBIRDCW 🙂 Les Paul har varit min favoritgitarr sedan jag såg den första gången, då var jag nog runt 8-9 år. Firebird är också grymt cool... sneglat lite på Tokais kopia men vill ha en med 3 mickar. Och Telecasters är coola som bara den. Kan bara inte me deras huvud, det är lätt det fulaste i branchen. I stark konkurrens med Hagströms huvuden. 🙂 🙂 Huvudfrågan är den viktigaste! Klarar inte av Fenderhuvuden överhuvudtaget. De stör ut mig helt! Jag gillar Les Paul modellerna mest av allt. Och huvuden som de på klassiska gitarrer (vem kom på den idén först? Gibson?) Tycker att Hagströmhuvudena och deras Les Paul kroppar är grymt snygga. ESP Eclipse är också jääävligt snygga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 Lätt en röd Gibson es-335 med Bigsby-svajstall. det var fanimig dagens sanning!! så sjukt jävla dundersnygg!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jossman Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 Jag gillar tele huvudet, beskriver det med ett ord Vackert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 De flesta verkar vara förtjusta i Gibsons märker jag. Detta är den finaste basen iallafall: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Q Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 De två snyggaste gitarrerna i världshistorien, är helt klart SRV's no1 och Rory Gallaghers super sletna strata... slitna strator har en galen charm som endast kan älskas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fenton Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 Inget går upp emot en Hagström Swede från 80-talet Det skulle isåfall vara en Gibson es-335 som redan har visats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
4Trax Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 Ursäkta vill inte hacka just på din gitarr men en tele måste ha lönnhals och cellulosalack. Ser bara konstigt ut med rosewood eller ljus lönnhals. Dvs om vi snacka om snygga gitarrer och min åsikt. 🙂 Annars är Firebird VII en favorit. Stencoola. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 måste ju bifoga en bild på en eldriven upplandsgitarr!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skagandboneman Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 Den här är inte dum! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.