Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hemmastudio i all ära, men fan vad det rycker i livenerverna nu.

Här är några grejer jag gjort nyligen. Inspelningarna är inte särskilt kompletta, men de ger ett hum om vad jag är sugen på just nu.

I alla fall, projektet heter nu Esbjorn Without Shoes. In och lyssna och kasta iväg en röksignal om det verkar intressant.

Jag är ensamstående gitarrist, söker vadhelst som passar.

Hörbara influenser här är Opeth, Porcupine Tree, Dillinger Escape Plan, Mew, kanske lite Meshuggah?

Frid!

• 2 veckor senare...
Annons
Postat
Hemmastudio i all ära, men fan vad det rycker i livenerverna nu.

Här är några grejer jag gjort nyligen. Inspelningarna är inte särskilt kompletta, men de ger ett hum om vad jag är sugen på just nu.

I alla fall, projektet heter nu Esbjorn Without Shoes. In och lyssna och kasta iväg en röksignal om det verkar intressant.

Jag är ensamstående gitarrist, söker vadhelst som passar.

Hörbara influenser här är Opeth, Porcupine Tree, Dillinger Escape Plan, Mew, kanske lite Meshuggah?

Frid!

Växjöband söker gitarrist i åldern 18-30. Du ska vara duktig på ditt instrument, seriös och pålitlig. Vi repar på ABF ungdomshus replokaler på Arabygatan 80, 352 46 Växjö

Intresserad hör av er till Martin på tel. 073-7310489 e-post: neuralnoise@hotmail.com

Postat

Bor i Stockholm, så det blir sketalångt att pendla 😛

• 2 veckor senare...
Postat

Haha, blev också lite förvånad över hur lik din musiksmak var min. Synd att jag inte bor i närheten av Stockholm.

Postat

Haha, så eminent 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.