Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej alla glada,

Lite sugen på att köpa en ny akustisk, men hittar inget som faller mig på läppen utseende mässigt! Ljudmässigt finns det massor!

Hur är det om man hittar en gitarr man gillar men vill ha ändrat den, kan man få ett stort företag att ändra de detaljerna åt en?

Tex så har jag fastnat för en Taylor men jag vill ha huvudet svart, och ett annat plektrumskydd !

Någon som vet om de kommer att ändra det om man vill det, och kommer det att kosta mig 20 000 extra eller hur fungerar det !

Jag hade tänkt en prislapp mellan 20-40 000 för en akustisk!

Tips tas emot tacksamt!

Annons
Postat

vart bor du!?

Jag håller till i Norrköping och gör customrenoveringar och restaureringar av elinstrument främst.

Har en del jobb nu, men du är välkommen att höra dig för prisförslag och vad du är ute efter.

Om du vill se vad jag gjort den senaste tiden, kan du ta en titt på min carbonmade... idf.carbonmade.com där visas en les paul och en jaguar som jag renoverat..

Postat
vart bor du!?

Jag håller till i Norrköping och gör customrenoveringar och restaureringar av elinstrument främst.

Har en del jobb nu, men du är välkommen att höra dig för prisförslag och vad du är ute efter.

Om du vill se vad jag gjort den senaste tiden, kan du ta en titt på min carbonmade... idf.carbonmade.com där visas en les paul och en jaguar som jag renoverat..

Jag bor i Malmö så det kanske är en bit 🙂

Men jag ska kolla lite närmre på hur pass mycket Taylor kan göra!?

Snygga jobb du gjorde på sidan 🙂

Tack!

Postat
Sundberg Guitars

Där har du en grym gitarrbyggare som kan bygga din drömgitarr för dom pengarna 🙂

Tackar för tipset jag har hört mig för nu! Får se vad jag får för svar 🙂

Om någon annan har tips så tveka inte att hojta här 😉

Postat
Om du vill se vad jag gjort den senaste tiden, kan du ta en titt på min carbonmade... idf.carbonmade.com där visas en les paul och en jaguar som jag renoverat.

He, he, jag missade att kopiera i:et i adressen och hamnade HÄR .. inget fel på den sidan, men den har fan inga gitarrer 😉

Postat
Om du vill se vad jag gjort den senaste tiden, kan du ta en titt på min carbonmade... idf.carbonmade.com där visas en les paul och en jaguar som jag renoverat.

He, he, jag missade att kopiera i:et i adressen och hamnade HÄR .. inget fel på den sidan, men den har fan inga gitarrer 😎

hehe.. man kan lätt förväxla F:et med ett G.. och då är man helt plötsligt inne på tidningen studios marker

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.