wicked_s Postat 18 oktober 2004 Postat 18 oktober 2004 Har för länge sedan bestämt mig för att bygga en liten studio, var, när och hur har jag ingen aning om. Men det vore riktigt kul att se bilder från andra projekt, så man får lite idéer. Såg att det fanns någon sida med massor av bilder från olika studiobyggen, men det var mångmiljonprojekt, intressant iofs, men något över min budget. Vore mer intressant med idéer som passar ens egen plånbok.. exempelvis, bygga om ett garage till en studio etc. Om ni har några bilder så dela gärna med er 😳
ponkass Postat 18 oktober 2004 Postat 18 oktober 2004 kolla forumet på www.johnlsayers.com Där finns en del threads med folks hemmabyggen
Tokas Postat 18 oktober 2004 Postat 18 oktober 2004 kolla forumet på www.johnlsayers.comDär finns en del threads med folks hemmabyggen Det var ett riktigt schysst tips. =)
bassman Postat 18 oktober 2004 Postat 18 oktober 2004 Kolla den här posten på det här forumet: https://www.studio.se/index.php?showtopic=586&st=0 Forummedlemmarnas egna hemstudiobilder. Är nog den topicen med flest postningar här.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.