yonaz666 Postat 23 mars 2008 Postat 23 mars 2008 Hejsan allaihopa! en mycket märklig sak här hänt när jag ska öpnna guitar rig 3 i cubase de har funkat förut men just idag vill den inte. får in singal i cubase från gitarren men guitar rig får inte signa någon som kan ha några spekulationer? själv tkr jag detta är väldigt mystiskt 😉
SteveO Postat 23 mars 2008 Postat 23 mars 2008 Hejsan allaihopa! en mycket märklig sak här hänt när jag ska öpnna guitar rig 3 i cubase de har funkat förut men just idag vill den inte. får in singal i cubase från gitarren men guitar rig får inte signa någon som kan ha några spekulationer? själv tkr jag detta är väldigt mystiskt 😛 Har stött på samma problem. Öppna Guitar Rig innan du startar cubase så funkar det.
yonaz666 Postat 24 mars 2008 Trådstartare Postat 24 mars 2008 (redigerat) Hejsan allaihopa! en mycket märklig sak här hänt när jag ska öpnna guitar rig 3 i cubase de har funkat förut men just idag vill den inte. får in singal i cubase från gitarren men guitar rig får inte signa någon som kan ha några spekulationer? själv tkr jag detta är väldigt mystiskt 😲 Har stött på samma problem. Öppna Guitar Rig innan du startar cubase så funkar det. funkar inte 😱 programet funkar men inte när jag laddar in de i cubase =/ Redigerat 24 mars 2008 av yonaz666
TwistMe Postat 24 mars 2008 Postat 24 mars 2008 😲 ljudet bara poff borta Du har ju inte igång Direct monitoring 😱
yonaz666 Postat 24 mars 2008 Trådstartare Postat 24 mars 2008 😑 ljudet bara poff borta Du har ju inte igång Direct monitoring 😲 hur ändrar jag de då ? 😱
TwistMe Postat 24 mars 2008 Postat 24 mars 2008 (redigerat) 😑 ljudet bara poff borta Du har ju inte igång Direct monitoring 😲 hur ändrar jag de då ? 😱 Redigerat 24 mars 2008 av TwistMe
yonaz666 Postat 24 mars 2008 Trådstartare Postat 24 mars 2008 😮 ljudet bara poff borta Du har ju inte igång Direct monitoring 😄 hur ändrar jag de då ? 😮 huuum nu hör jag guitar rig när jag spelar men de vill inte spelas in 😮
TwistMe Postat 24 mars 2008 Postat 24 mars 2008 😮 ljudet bara poff borta Du har ju inte igång Direct monitoring 😄 hur ändrar jag de då ? 😮 huuum nu hör jag guitar rig när jag spelar men de vill inte spelas in 😮 För att lyssna sen får du klicka av direct monitoring
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.