david.roennlund Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 Hm... tror inte heller jag minns.... kan ha varit nån ryska posten i mellanstadiet 😠
Fidden Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 (redigerat) Your browser does not support the HTML5 audio tag 😠 edit: direktlänk istället... eidt igen: jag TROR iaf det var den första... Redigerat 22 mars 2008 av Fidden
Fidden Postat 24 mars 2008 Postat 24 mars 2008 Jag minns... Hur ska man kunna glömma? ...fyfan 😎 Så illa? Nu får du berätta 😛
Dingbats Postat 24 mars 2008 Postat 24 mars 2008 Har inte inträffat än! Du kommer lätt slå mig iaf 🙂 Detaljer?
ThomasJ Postat 25 mars 2008 Trådstartare Postat 25 mars 2008 Jag minns... Hur ska man kunna glömma? ...fyfan 😏 Va den smaskig? Nädå.. de va fint! 😛 Sånt kan aldrig bli fint. Slem som byts mellan två personer, tänder som krockar och kroppsdelar som blir blodfyllda:S
Neosus Postat 25 mars 2008 Postat 25 mars 2008 😛 De va romantiskt... Vi va på lekparken och lekte med dom andra barnen och sedan så bara blev det. Vi kysstes! Romatik i en lekpark 🙂 Men sedan kom polisen och jag fick fira min 30års dag i buren.... 🙂
Micke H Postat 25 mars 2008 Postat 25 mars 2008 Hmm, min första var nog ryska posten...ålder minns jag inte. Jag minns dock att jag fuskade för att få kyssa den jag verkligen ville. 🙂 I kärlek och krig är allt tillåtet. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.