Lars XLN Audio Postat 21 mars 2008 Postat 21 mars 2008 (redigerat) Kolla klippet här: Tony & Annika - Rumba (080321) Nån backing tape som spelar i en annan tonart eller vad hände? Och efter låten så säger David Hellenius nåt i stil med "En stor applåd för orkestern, kanske bättre än nånsin just i kväll.." ...Jag låg på golvet med blödande öron men kunde inte låta bli att le åt ironin. Redigerat 22 mars 2008 av Lars XLN Audio
Irons Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 Tony & Annika - Rumba (080321) Nån backing tape som spelar i en annan tonart eller vad hände? Och efter låten så säger David Hellenius nåt i stil med "En stor applåd för orkestern, kanske bättre än nånsin just i kväll.." ...Jag låg på golvet med blödande öron men kunde inte låta bli att le åt ironin. Ha!! Fler än jag som märkte detta..... Undrar vad som hände!? Tycker annars att sångerskan, vad hon nu heter, har en jäkla skön röst och sångstil...
saverman Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 Tittar inte på det där vanligtvit men nu kanske man borde göra det till en sågarkväll. 😉
KillwithSkill Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 Jodå, jag hörde skiten. Lät ju apa! Måste vart riktigt kass producent som inte hörde det.... Då det ändå inte är 100% direkt/live. Men kul var det.
Lars XLN Audio Postat 22 mars 2008 Trådstartare Postat 22 mars 2008 Jag har bara sett småbitar av det innan, men brukar tycka att bandet låter riktigt bra oftast. Kanske för att de kör backing tracks då? Vilket ju också kan leda till såna här problem 😑
Zefhyros Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 hahaha...klockrent ungefär lika smärtsamt som när Van Halen hade glömt bort att förinspelade synthen till Jump inte skulle köras i 48khz, dock så försökte dom göra någonting åt till skillnad från Let's Dance.. 😑 Kan det ha varit något liknande som hände på TV4? 🙂 Här finns videon
KillwithSkill Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 HEHEHEHE! Stackars Eddie, han måste ju blivit uthängd för felstämd gitarr eftersom det är ju han som hörs mest som "fel" Ja, det gäller att ha koll när man kör backtrack. 😑
BoJoel Postat 23 mars 2008 Postat 23 mars 2008 Ja, det låter jävligt konstigt. Konstigt att dom inte märkte nåt på genrepet, kanske gjorde dom det men han inte fixa det inför kvällen. Annars tillhör arret en högre skola som jag inte förstår.
unbornichen Postat 24 mars 2008 Postat 24 mars 2008 haha, ja den där va fan knepig att lyssna på när den gick på tv. tror det är en klocka eller liknande percussion som bara råkar ha en aldeles för tydlig ton, som blir helt falsk mot låten. helt sinnessjukt att producenter/musiker inte gjorde nåt åt det
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.