Jump to content
Annons

Behöver information om Montarbo mixerbord

Ken Kängström

Recommended Posts

Hej!

En vän till mig fick ett Montarbo bord helt out of the blue av ev bekant. Mixern hämtas eventuellt under morgondagen. Det enda vi vet är att den är Italiensk, är över en meter lång, var väldigt dyr och har några år på nacken. Vi vet tyvärr inte vad modellen i fråga heter.

Men det vi vill få reda på är om Montarbo är ett bra märke rent generellt. Lyckades hitta deras site (som tyvärr var på Italienska), och fann att samtliga mixers var väldigt dyra. T.ex. hittade vi en 16 kanals livemixer som kostar 900 EU. All information ni råkar kunna om Montarbo är väldigt välkommet.

Mvh Ken och Tony

Dela på andra sajter

Annons
Elof (oregistrerad)
Hej!

En vän till mig fick ett Montarbo bord helt out of the blue av ev bekant. Mixern hämtas eventuellt under morgondagen. Det enda vi vet är att den är Italiensk, är över en meter lång, var väldigt dyr och har några år på nacken. Vi vet tyvärr inte vad modellen i fråga heter.

Men det vi vill få reda på är om Montarbo är ett bra märke rent generellt. Lyckades hitta deras site (som tyvärr var på Italienska), och fann att samtliga mixers var väldigt dyra. T.ex. hittade vi en 16 kanals livemixer som kostar 900 EU. All information ni råkar kunna om Montarbo är väldigt välkommet.

Mvh Ken och Tony

Vet inget om Montarbo, men 16 kanaler för 900 euro? Det är inte dyrt. Det är tex ungefär vad en mackie 1604 kostar.

Jag kollade hemsidan och det ser ut som något i stil med mackie VLZ/soundcraft spirit borden. Pröva det helt enkelt, om det låter bra så är det ju kul att ni fick det gratis. 😉

Dela på andra sajter

Hej!

Mvh Ken och Tony

pröva babelfish som översättning.. där kan du mata in en sajt url, och få det översatt.. iaf om det är textbaserad sajt, omdet är flash osv, så är det inte så troligt att det funkar.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.