patrik Postat 17 oktober 2004 Dela Postat 17 oktober 2004 (redigerat) Låtnamn: Crummy Tummy Artist/Grupp: Format C Genre: Distad Prog/Techno Låtlängd: 7:25 Kompositör/Producent: Patrik Björkman Inspelningsår: 2004 Format: 192kbps MP3 Storlek: 10.1mb Status: Färdig demo Låtlänk: Gone! edit: Tur, ingen som kommenterat än. Då byter jag bara låtlänk så där utan att någon mäker det och så börjar vi om från början Det var "lite" för mycket dist på det första utkastet, detta ska låta lite bättre. Bytte till 192 kvalite också. Ja, så här går det när man legat magsjuk i en vecka. Det är ganska frustrerande och detta alster symboliserar lite hur jag har mått under denna vecka. Har inte så mycket att säga, men ta detta med en nypa salt för det är väl inte den mest seriösa produktionen jag gjort genom tiderna. Rätt svängigt blev det ändå tycker jag 😕 Tar bort länken, har hunnit ändra den flera gången sen jag la upp den här och jag orkar inte byta ut länken en gång till. Måste komma på ett nytt namn till den också, märkte att Format C är taget av någon lam tönt som gör Ostig Trance musik *suck* Redigerat 18 oktober 2004 av patrik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 17 oktober 2004 Dela Postat 17 oktober 2004 Låter väldigt bra, fina ljud, spännande och intressant lyssning. Överlag tycker jag melodierna och lead-ljuden är extra lyckade. Lite väl många starts-and-stops för min smak, svårt att hänga med i alla turer. Och mastringen är lite toppig. 4/5 från mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chriskooh Postat 17 oktober 2004 Dela Postat 17 oktober 2004 Det här känns väl producerat. Vad det beträffar Kick, hattar å bas finns det nog inget mer att önska. Sköna synthar. Dok är det nåt parti vid 4.20 å en bit framåt som känns för mycket som ett intro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 17 oktober 2004 Dela Postat 17 oktober 2004 Hmmm. Först, gillar det. Andra, nytänkande...? Kanske det. Har inte hört så många låtar i denna stil... 😆 Keep On Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 17 oktober 2004 Dela Postat 17 oktober 2004 Det låter - stort - ..diskanten låter lite hård runt... 10khz? och reverbet är en aning skvättigt i toppen..annars är det här riktigt koolt. ..men klockan 03:50 låt3r du rejält trasig i magen 🙂 Fast så illa låter inte det här, totalt, lite småjusteringar här o var bara.. kanske filtrera bort lite av den skvättiga reverbtoppen så är du i mål.. Gillar break-kicken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SLC-trax Postat 18 oktober 2004 Dela Postat 18 oktober 2004 Va f*n!? släng upp låten igen, jag vill ha svensk techno nu! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
patrik Postat 18 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 18 oktober 2004 Va f*n!? släng upp låten igen, jag vill ha svensk techno nu! 😎 Vi får se, den kanske kommer upp igen i ny form senare. Tack till er som gett kommentarer, de har varit hjälpsamma i att snygga till låten lite 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debul Postat 22 oktober 2004 Dela Postat 22 oktober 2004 (redigerat) Vill ju också höra 🙂😄 Det verkar spännande. Redigerat 22 oktober 2004 av Debul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.