perez Postat 16 mars 2008 Postat 16 mars 2008 Har en Yamaha 01v med ADAT MY8-AT. Men har inga kablar till Adat-kortet, eller ljudkort. Antingen beställer jag kablar och ett internt ljudkort.. Eller så säljer jag mixern å köper typ presonus firepod eller nåt.. Vad är bäst tycker ni? Ska inte göra svinseriösa grejer, mest för att lära å ha kul. tips, idéer?
lavrell Postat 16 mars 2008 Postat 16 mars 2008 Har en Yamaha 01v med ADAT MY8-AT. Men har inga kablar till Adat-kortet, eller ljudkort. Antingen beställer jag kablar och ett internt ljudkort.. Eller så säljer jag mixern å köper typ presonus firepod eller nåt.. Vad är bäst tycker ni? Ska inte göra svinseriösa grejer, mest för att lära å ha kul. tips, idéer? Känner du att du behöver en kontrollyta till din DAW så är det fördel med att behålla 01v. Om du vill åt så bra ljudkvalitet som möjligt så byter du till Firestudio (eftersom Firepod inte säljs längre ifall inte nån butik har den kvar i lager). My 2 cents
saverman Postat 17 mars 2008 Postat 17 mars 2008 Beror ju lite på vad du brukar spela in? Hur många preamps behöver du?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.