Ejremar Postat 16 mars 2008 Postat 16 mars 2008 Som rubriken tyder så står det rappare.. Anledningen är att jag är rappare MEN, jag sysslar just nu med ett litet projekt som kommer sluta om en EP på 8-9 spår om jag får ihop producenter.. EPn kommer inte bestå av HIPHOPproduktioner.. Det jag vill ha e akustiska saker och gärna lite poppiga grejer 😆 .. bara hojta om nån är intresserad av mer frågor lr nåt.. www.ejremar.2u.se eller maila ejremar@hotmail.com
Anders F Postat 16 mars 2008 Postat 16 mars 2008 (redigerat) Är det någon betalning med i tankarna?? //Anders EDIT: har du något smakprov på din rapp så får du gärna länka till den också 😆 Redigerat 16 mars 2008 av Gizmozis
Ejremar Postat 17 mars 2008 Trådstartare Postat 17 mars 2008 Är det någon betalning med i tankarna?? //Anders EDIT: har du något smakprov på din rapp så får du gärna länka till den också 🙂 som det ser ut nu så ligger ingen betalning i tankarna, eftersom det ska bli ett gratis projekt för folk på min hemsida! men det ni får är ju erat namn publicerat som producent liksom! www.myspace.com/ejremar www.ejremar.2u.se
KaptenKresh Postat 17 mars 2008 Postat 17 mars 2008 (redigerat) Å ena sidan är jag gratis Men å andra sidan är jag sämst Tack för mig Redigerat 17 mars 2008 av KaptenKresh
Ejremar Postat 17 mars 2008 Trådstartare Postat 17 mars 2008 Å ena sidan är jag gratis Men å andra sidan är jag sämst Tack för mig langa msn eller nåt så kan vi snacka!
ozman Postat 19 mars 2008 Postat 19 mars 2008 yess... jag har försökt få till ett liknande sammarbete tidigare.. spelar med mitt band, gör låtar mm. som är hiphopinspirerat... myspace.com/futuresoundofsweden, kan skicka nya grejer via mailen också.
synthixzmusic Postat 5 april 2008 Postat 5 april 2008 Kan ställa upp på det, har massa beats liggande hemma, i hög klass... MSN: synthixz@hotmail.com www.synthixzmusic.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.