Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej alla,

Nykommling här på forumet, spelat gitarr ex antal år och börjat bygga så smått på någon sorts hemma studio! Hoppas på att hitta många kompetenta likasinade personer här som mig! Undantaget delen kompetent då! (refererat till mig inte er då 😉 )

Sitter och knåpar med Logic och försöker lära mig allt vad det har att erbjuda, desvärre kan lärandet vara något musik dödande då man har en klar bild av hur det ska låta men man behärskar ej programmen och kring utsrustningen så ... resultatet blir aldrig vad man tänkte sig ändå!

Ja vad ska man säga mer om sig ... Musik är mitt allt nästan iaf ! Är 27 år gammal har en musik garderob på ca 4 Kvm och i detta rum så har jag ett midi klav skrivbordet med Macen och högtalare + en gitarr på vägg och en Uke ... allt får inte plats he he så man sitter som en posse nötter här!

Hoppas iaf på att få ta del av mycket bra information av er, jag lovar frågorna kommer att strömma både dumma självklara samt knepiga 😛

Ha det gott alles

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.