D Vibe Postat 16 mars 2008 Dela Postat 16 mars 2008 Tjenare. Hittade ett par Sansui SS-2 på en loppis för en tjuga. Provlyssnade lite och ljudet låter helt okej; en aning för jobbigt mellanregister bara.. Kan vara för att jag bara har min Behringermixer som hörlursförstärkare dock. De är verkligen i toppskick.. Är det någon som har någon info om dessa lurar egentligen? Antar att det är 70-tal som de tillverkats? Bara kul att veta. /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 16 mars 2008 Dela Postat 16 mars 2008 hittade ngt festlgt.. www.classicsansui.net Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 16 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 16 mars 2008 (redigerat) hittade ngt festlgt..www.classicsansui.net Hmm.. Får inte den siten att funka. Här är ett par bilder på bäbisen.. 😆 Rätt rejäl konstruktion. Känns som det inte tillverkas såna lurar längre.. 😉 Redigerat 16 mars 2008 av D Vibe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 17 mars 2008 Dela Postat 17 mars 2008 jag tycker det alltid är skoj att hitta såna grejjer.. satt o fyndade hörlurar och gamla dynamiska mickar ett tag på tradera, och rodde in för högst en femtiolapp skojjiga saker.. 😉 snygga fö. har ett par liknande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 17 mars 2008 Dela Postat 17 mars 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.