Twilight_Zound Postat 15 mars 2008 Dela Postat 15 mars 2008 Finns det ute för allmänheten? Är inte så bra på strukturen i vista än, var hittar man info om nuvarande insallation? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chris_Emil Postat 15 mars 2008 Dela Postat 15 mars 2008 Sök på "Vista SP1" på idg.se Finns mycket info om SP1 där. Tyvärr så underpresterar vista i jämförelse med xp fortfarande, även med sp1 (som för övrigt inte släpps förrän någon gång efter maj -08) I startmenyn, högerklicka Dator och välj egenskaper, all information finns här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 15 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2008 Näää kan jag inte...Jag har Klassisk Windows Look på min startmeny...LOL Men tack för infon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chris_Emil Postat 15 mars 2008 Dela Postat 15 mars 2008 Näää kan jag inte...Jag har Klassisk Windows Look på min startmeny...LOL Men tack för infon 😉🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 18 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 18 mars 2008 Ja lol Nu har jag ingen look alls.....HEHEHE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.