musik (oregistrerad) Postat 13 mars 2008 Postat 13 mars 2008 Var inte dörren låst? Hur kan hon då äta maten utan att lämna stolen? 😕 :musik
Lithium Postat 13 mars 2008 Postat 13 mars 2008 Hon satt väl bara fast på själva toalettstolen, står ingenstans att dörren var låst.
musik (oregistrerad) Postat 13 mars 2008 Postat 13 mars 2008 (redigerat) "Her boyfriend brought her food and water every day and asked if she was coming out of the bathroom, but she would reply: Maybe tomorrow." : Det var detta jag tolkade som att han stod utanför och frågade. Vet inte, det var bara så jag såg bilden framför mig. Men det var väl fel. "Her legs wasted away and her skin grew around the seat." : Her skin grew around the seat - läbbigt! Redigerat 13 mars 2008 av musik
musik (oregistrerad) Postat 14 mars 2008 Postat 14 mars 2008 De pratade om denna nyheten på nyhets-tv i veckan också. De var oroliga för att toapappret inte skulle ha räckt... Personligen undrar jag vad det var för konstig kille hon hade som inte såg till att hon kom därifrån! Låter som en vele. 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.