GeckoYamori Postat 15 oktober 2004 Postat 15 oktober 2004 Hittar inget annat forum som passar detta ämne... Jag ute efter samplingar av atmosfäriska ljud, såsom vindbrus, regn och åska, havsvågor, fågelkvitter, syrsor med mera. Helst en samplingsskiva ska det vara... Ja, jag har faktiskt googlat, dock utan något bra resultat. Jag är inte ens helt säker på vad det är för term dessa ljud använder sig av (Ja, jag är dum i huvudet 🙂 ).
Ken Kängström Postat 15 oktober 2004 Postat 15 oktober 2004 Om du anväder reason så finns det kanonrefills med sådana ljud. Och du kan leka otroligt mycker i malströmen för detta. Leta andra trådar efter refills. Kan garantera dig att du hittar nåt som passar dig. =)
GeckoYamori Postat 15 oktober 2004 Trådstartare Postat 15 oktober 2004 Tyvärr, Reason använder jag inte...
hammagrella Postat 15 oktober 2004 Postat 15 oktober 2004 Bra mic och en bandare, ut i naturen. Oslagbart och gratis!
GeckoYamori Postat 15 oktober 2004 Trådstartare Postat 15 oktober 2004 Jovisst funkar det, men det är lite problematiskt om man vill ta sig ner till närmsta öken t.ex 🙂
Steve Vai Postat 15 oktober 2004 Postat 15 oktober 2004 Jovisst funkar det, men det är lite problematiskt om man vill ta sig ner till närmsta öken t.ex 🙂 Atmosfäriska sandljud?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.